مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
تفاوت کرم پودر و کرم پوشاننده کرم BB ))

سطح های مختلف پوشانندگی
یک کدام از وسیع ترین تفاوت های کرم پوشاننده یا این که به عبارتی کرم بی بی و کرم پودر، پوشانندگی میباشد. کرم پودر لایه قطور تری ساخت می نماید و پوشانندگی بیشتری خواهید داشت. البته کرم BB پوشانندگی کمتری دارااست و برای هنگامی مطلوب میباشد که میخواهید به کنار دریا بروید یا این که تنهاً دنبال چیزی می‌گردید که به کارگیری از آن ریلکس باشد

منافع پوستی
بعضا کرم پودر ها ممکن میباشد فواید پوستی هم داشته باشند البته کرم پوشاننده تمامی فواید را در خویش داراست! این کرم یگانه برای شفافیت پوست و کامل به حیث وصال آن تشکیل شده، ضمن اینکه تمام روز روی پوست میماند
شیوه های متعددی برای به کار گیری از کرم پودر و کرم پوشاننده موجود هست، ولی تفاوت در‌این جاست که برای زدن کرم BB مشخصاً از انگشتان به کارگیری میشود. روش به کار گیری از آن صرفا به همین فیس میباشد، در حالیکه کرم پودر را می قدرت با برس، اسفنج یا این که انگشتان به طور مالید- البته آلوده و کثیف کاری آن یه خرده اضافه میباشد!

اس پی اف فراتر
نکته عالی درباره ی کرم BB این میباشد که محفاظت SPF بسیار بیشتری برای پوست دارااست! یعنی برای رفتن به حاشیه دریا بهتر میباشد به جای کرم پودر، مقدار متعددی کرم پوشاننده به پوست تان بزنید تا هم نقایص را بپوشاند و هم حفاظت بیشتری در قبال آفتاب داشته باشید.

پرایمر
کرم پوشاننده هم چنین دربردارنده پرایمر میباشد در حالیکه کرم پودر چنین وجود ندارد. برای به کارگیری از کرم پودر بایستی اولیه جدا پرایمر بزنید. کرم BB کلیه چیز را در خویش داراست، صرفا کافی میباشد یه خرده از آن به رمز انگشتان تان بزنید، روی فیس پخش نمائید، یک پارچه و محو فرمائید، همین

مرطوب کنندگی بهتر
شایسته ترین خصوصیت کرم BB این میباشد که به هیچ عنوان بافت کلفت و کیک مانند ندارد! بدین ترتیب نگران کم آب شدن پوست تان نخواهید بود زیرا این کرم مقدار متعددی مرطوب کننده در خویش دارااست! کرم پودر هم می‌تواند مرطوب کننده باشد ولی چنانچه پیشین از آن مرطوب کننده نزنید، ممکن میباشد پوست را بسیار کم آب نماید.
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

کرم پودر نوت دسته Mattifying Extreme Wear

بهترین مارک کرم پودر
این نوع از کرم پودر مارک نوت نیز جزو نوع کرم پودرهای مایع میباشد که رنگ نسبتا روشنی دارااست. کرم پودر نوت فاقد چربی است و دارنده SPF 15 میباشد. به کارگیری از کرم پودر نوت برای پوست‌های چرب بسیار سفارش می گردد چون معیار ساخت سبوم را کاهش داده و چربی پوست را در دست گرفتن می نماید. این کرم دارنده عصاره گل رز میباشد و عطر خوشی داراست و در تمام ارتفاع روز درخشنگی خاصی به پوست شما می بخشد. ترکیبات این کرم پودر دربردارنده روغن سدر، قابل انعطاف کننده، ویتامین A، B میباشد و شما میتوانید برای از در بین بردن جوش، التیام پوست فیس از آن به کارگیری فرمایید. علاوه بر این پوشش دهی آن بسیار بالا میباشد و بافت لطیفی داراست.

 

کرم پودر این لی دسته Peach
کرم پودر مایع این لی جزو یکی شایسته ترین کرم پودر ها با ارزش میانگین میباشد که می‌اقتدار برای اشکال پوست از آن به کار گرفت. در صورتیکه جزو آن جور از خانم‌هایی می باشید که معیار استعمال شما از کرم پودر بسیار معدود میباشد و اکثر اوقات برای ضیافت‌ها استعمال می کنید این جور کرم پودر میتواند مورد قابل قبولی برای شما باشد. واحد سنجش پوش دهی آن بسیار عالی است و در قبال گرما، تعریق و رطوبت مقاوم میباشد.

 

کرم پودر آکنه مای نوع Acneline A03
کرم پودر مایع اکنه لاین از مارک دارای اسم و رسم مای برای تمام کسانی که پوست چربی دارا هستند بسیار مطلوب میباشد. این کرم خواص ضد آفتاب( دارنده SPF) دارااست و شما میتوانید در حین روز از آن به کار گیری فرمایید. امکان پوشش دهی آن بسیار بالا میباشد البته فیس شمارا هیچ گاه تصنعی و مصنوعی نمی‌سازد چون جذب بالایی داراست و پوست رخ را بسیار طبیعی جلوه می دهد. ماندگاری زیاد دارااست و دربردارنده سبومین میباشد.

 

کرم پودر و کانسیلر اسنس نوع Camouflage
کرم پودر مایع اسنس یک کرم پودر فوق‌العاده با پوشش دهی بالا میباشد که برای که برای پوست‌هایی که به رنگ گندمی، تیره یا این که برنزه میباشند بسیار مطلوب میباشد. ماندگاری این کرم بسیار بالا میباشد و خصوصیت پر رنگ آن این میباشد که شما می توانید تحت عنوان کانسیلر نیز از آن به کارگیری نمایید.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر

زنان پوست رنگی رنگدانه های زرد رنگ در پوستشان دارا هستند و به همین خیال می بایست از کرم پودر با بگراند رنگ زرد و فارغ از چربی استعمال نمایند. پوستهای تیره خیس روشنایی بیشتری منعکس می کنند و چرب خیس می‌باشند.

نخست، مدل پوستتان را در لحاظ بگیرید. در‌حالتی که کلاً پوست صاف (با لکه ها و جراحت دیدگی بسیار اندک) دارید و می خواهید ظاهری صاف داشته باشید، از یک کرم پودر مایع یا این که کرم استعمال نمایید که جلای مات داشته باشد، مانند کرمهایی که دارنده فرمول Pro-Retinol و SPF20 میباشند. در صورتی چرب بودن برای شما تولید نقص‌ می‌نماید. ار فرمول هایی به کار گیری نمائید که درخشش بیشتر را جذب میکندو دربردارنده مواد ضد جوش می باشند. در‌صورتی‌که می‌خواهید لطافت و صافی پوست را نگهداری فرمائید از فرمول های ضد پیری به کارگیری نمائید، یعنی فرمولهایی که در آن ها ترکیبات مس مستعمل باشد تا صافی پوست شما‌را تقویت نماید.

تحت سازی پیرایش چهره و نحوه برای زدن کرم پودر:
صورتتان را مرطوب فرمائید و بگذارید کرمتان جذب شود. این مسئله منجر می گردد که کرم پودرتان در سطح پوست بماند. کرم پودر را بزنید و بلافاصله پخش نمایید.

با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی چهره به طور حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را تولید فرمایید. نگرانی ماتی جلای چهرهتان نباشید

کرم پودر را با نوک انگشت یا این که اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان براق و طبیعی جلوه نماید.

بعداز اتمام فعالیت با یک دستمال نمناک روی صورتتان بزنید تا بیش تر های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به رخ تان داده شود.

هنگام زدن کرم پودر دهانتان را گشوده فرمائید تا نصیب گردن زیبا آرایش و پیرایش شود و خطی باقی نماند.

دو رنگ کرم پودر را مدام دم دست داشته باشید. یکی از برای فصل زمستان و دیگری برای فصل‌تابستان. اکثر وقت ها ماه های سال در صورتی این دو رنگ را با هم ادغام نمایید هماهنگی بسیار زیبایی به دست میاید.

بعداز اتمام پیرایش، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخری پوشش را کامل شدن فرمایید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر

در شرایطی‌که پوستتان کم آب میباشد کرم پودری را به فعالیت ببرید که آن را براق نماید. از طرف دیگر، در حالتی که پوستتان چرب میباشد، پیرو کرم پودری مات کننده باشید. در هنگام خرید کانسیلر نیز موردها نقل شده را رعایت فرمائید.

۶- هنگام آراستن از روشنایی مطلوب به کارگیری نمیکنید.
کرم پودر و کانسیلر در پایین روشنایی پر‌نور توالت یا این که آینه‌ی میز آرایش و پیرایش اتاقتان ممکن میباشد خیلی مطلوب به لحاظ رسد، ولی آیا در روشنایی طبیعی نیز به به عبارتی اندازه عالی میباشد؟ بدین ترتیب، بهتر میباشد بعداز مصرف کرم پودر و کانسیلر از اتاق خارج بروید و مشاهده کنید رنگ پوستتان مطلوب میباشد یا این که نه؟

 

۷- از پَد اسفنجی تخم مرغی صورت (بِلِندر آرایشی) به صورت درست به کار گیری نمی کنید.
هیچ کس دلش نمیخواهد خط کرم پودر روی صورتش معلوم باشد. در‌حالتی که به موقع متوجه این خطوط نشوید با کم آب شدن آرایش و پیرایش احوال از این هم بدتر می‌گردد.

 

تکه تکه شدن کرم پودر روی چهره به هیچ عنوانً زمینه خوشایندی وجود ندارد. به همین استدلال پیشنهاد میکنیم هنگام استعمال از کرم پودر، از بِلِندر های آرایشی (پَد اسفنجی تخم مرغی صورت) برای پخش کردن درست کرم پودر به کار گیری نمایید تا پوستی صاف و یکپارچه داشته باشید.

۸- از کانسیلرهای بسیار پر‌نور به کار گیری میکنید.
هنگام گزینش کانسیلر این تصور موجود هست که می بایست از کانسیلری که یکسری رتبه پر‌نور‌خیس از رنگ پوستتان میباشد، به کار گیری نمائید، در حالی که‌این تصور نادرست میباشد.

 

در صورتی کانسیلری که گزینش میکنید خیلی پر‌نور باشد به جای پوشاندن لکه‌ها و قرمزی های پوست آن‌ها را پر‌نور‌خیس می کند، افزون بر این، کاری مینماید لکه‌ها طولانی تر جلوه نمایند. به این ترتیب، از کانسیلری که نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان میباشد، به کار گیری فرمائید.

۹-از تولیدها ضد آب استعمال نمی کنید.
هنگام به کار گیری از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته نیز اعتنا فرمایید که بعضی از آن ها همانند ریمل و خط دیده ضد آب می باشند. در شرایطی که می خواهید آرایش و پیرایش خویش را بیش تر از یک سری ساعت نگه دارید، اینها دقیقاً به عبارتی چیزهایی می‌باشند که می بایست به فعالیت ببرید.

درصورتی که میخواهید در مجموع روز پیرایش داشته باشید یا این که قرار میباشد به ضیافت شبانه‌ای بروید می بایست از کانسیلری به کارگیری فرمایید که دوام بیشتری داراست. احتمالاً در چنین موقعیتی نمی خواهید کرم پودرتان نیز خیلی زود از بین برود و زدوده شود. بدین ترتیب، بهتر میباشد از تولید ها سبک و مقاوم در قبال آب، تعرق و چربی استعمال فرمایید تا نیازی نباشد صورتتان را بشویید و مجدد پیرایش نمائید.

۱۰- استعمال از کانسیلر با ضخامت زیاد
یک کدام از مشکلات دیگر این میباشد که مقدار متعددی کانسیلر را به طور خویش بزنید تا پوستتان را تماما بپوشاند. ولی یادتان باشد، انگیزه این میباشد که با مصرف تولیدها آرایشی، ظاهری قشنگ و طبیعی داشته باشید.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

مواد لازم برای تولید اسباب آرایشی

بهترین مارک کرم پودر
مواد تولید کننده اسباب آرایشی ریملبرای سیاه کردن مژه ها با به کار گیری از ریمل ، در بعضا کشورها از قیر یا این که زغال استعمال می‌شد البته آمریکا استعمال از آن را ممنوع نموده است. به همین علت معمولا برای سیاهی ریمل از کربن سیاه به کارگیری می‌گردد.
برای تولید ریمل هایی به رنگ بنفش و آبی رنگ از بعضا رنگدانه های معدنی و برای تولید ریمل قهوه ای از اکسید آهن به کارگیری میگردد.
برای تولید ریمل تعدادی رویه مقرون به صرفه موجود هست که طریق امولسیون میباشد. در‌این طریق آب و غلیظ کننده خاصی را با هم ادغام میکنند و یک ترکیبی کرم مانند تنظیم می‌کنند.
در مخزن های غیروابسته موم را ذوب می نمایند و رنگدانه ها را به آن می‌افزایند. آن‌گاه ازساخت هردو محلول را سریع با هم ادغام می‌نمایند تا روغن ها و موم به ذرات کوچک خیس تجزیه شوند. این فرایند تا سرد شدن مواد ترکیبی ادامه دارااست.
آنگاه مواد به یک دستگاه انتقال داده تا باطن بطری ها ریخته شود . برای آخری توشه ریمل را از نگاه شفافیت و یک پارچگی آیتم باز بینی میکنند و از عدم وجود هرگونه مواد آلرژی زا باطن کاسه ریمل اطمینان می‌یابند.
پنکیک ، کرم پودر، رژگونه
مواد تشکیل دهنده پنکیک ، کرم پودر، رژگونه نیز مواد روغنی و رنگدانه ها می‌باشند. برای اینکه مواد اول بوی مطبوعی داشته باشند به مخلوط مواد عطری نیز می‌افزایند. اکثری از اثاثیه آرایش و پیرایش مانند پنکیک ها و کرم پودرها با درنظر به دست آوردن پوست های حساس ساخته میگردند.
اردمی

اصول ایجاد اسباب آرایشی
از اسباب آرایش و پیرایش با ترکیبات ارگانیک به کارگیری فرماییدامروزه طولانی تر اشخاص دقت بیشتری به میکاپ کردن دارا‌هستند و از طرفی کارایی دارا‌هستند که از اسباب آرایش و پیرایش طبیعی به کار گیری نمایند چون به زیان ها و جراحت های مواد آرایشی تصنعی پی برده اند .بخش اعظمی از اشخاص تنها از مواد آرایشی گیاهی استعمال مینمایند چون دوست ندارند که اسباب پیرایش آنان به حیوان ها زخم هم بزند.
با ارتقاء محبوبیت اثاثیه پیرایش با ترکیبات ارگانیک، موسسه ها تولید کننده نیز راه بیشتری نسبت به به کار گیری از موادطبیعی خیس در فرمول اسباب و اثاث پیرایش چهره داشته اند.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
در صورتی در زمینه ی کرم پودرها و طریق استعمال ی درست از آن‌ها داده ها کافی ندارید بهتر میباشد با پرشین او برای یادگیری چگونگی به کارگیری از کرم پودر به هنگام پیرایش برای زیباتر جلوه کردن همپا گردید.
کرم پودر یکی گونه های اثاثیه آرایشی به حساب آورده می شود که در ذیل پیرایش و برای پوشاندن عیوب پوست و مسطح و یکپارچه سازی پوست آیتم استعمال قرار میگیرد البته بعضی از اشخاص با روش ی به کارگیری درست از آن دانایی ندارند و از این فیض ی آرایش و پیرایش چندان برایشان گزینه رضایت واقع نمیگردد. از این رو پرشین او در‌این بخش از خبر‌ها آرایش و پیرایش و زیبایی طرز به کارگیری صحیح از کرم پودر را فراگیری میدهد.

طریق استعمال صحیح از کرم پودر
در اکثر زمان ها اشخاص عیوبی در پوست موجود هست که در تحت پیرایش قرار میگیرد و این کرم پودرها می باشند که نقش اصلی را در یک آرایش و پیرایش براق و خوشایند آماده می‌آورند. مطلقا تا به امروز تصاویر گونه ها و ستاره های سینما را در مجلات چشم اید و با حسرت به خودتان گفته اید که‌این دسته ها برای داشتن چنین صورت عالی و پوستی صاف چه میکنند؟ در واقعیت این صورت های بی عیبی که شما می‌بینید، فیض فعالیت به عبارتی کرم پودرها میباشند. در‌حالتی که شما در صورتتان جوش یا این که لک دارید، چیز عجیبی وجود ندارد. در پوست کلیه لک و جای جوش و … موجود هست.

یکسری نفر را در حوالی خودتان چشم اید که پوستشان آینه باشد؟ اما با تغذیه درست و حفظ مطلوب می قدرت در دراز مقطع به پوستی شاداب دست یافت اما در اکثر وقت ها اشخاص عیوبی در پوست موجود هست که در پایین آرایش و پیرایش قرار میگیرد و این کرم پودرها میباشند که نقش اصلی را در یک پیرایش براق و خوشایند آماده میاورند. آرایشی که زیبایی های مختص فیس را نگهداری کرده و پوست را صاف و روشن نماید و در عین درحال حاضر جلوه ای طبیعی داشته باشد، به شما امداد خواهد کرد که صورتی بی عیب داشته باشید.

تناسب رنگ پوست با گزینش کرم پودر مطلوب
● رنگ پوست از سپید تا سیاه برای تقسیم بندی پوست معیارهای زیادی موجود است که یکی آنان، رنگ پوست میباشد.

به صورت کلی در عالم شش مدل پوست (از دید رنگ) موجود است؛ گونه یک که پوست های خیلی پر‌نور و سپید، مثل پوست اروپایی هاست تا جور شش که پوست های خیلی تیره مثل نژاد آفریقایی هاست. هر یک از این اشکال، مختصات و مشخصه های یگانه خویش را دارا‌هستند. به عنوان مثالً در پوست های مدل یک، رنگدانه های پوست بسیار معدود تراکم و نسبت به آفتاب حساس می‌باشند، در فیض اکثر اوقات این پوست ها دارنده ککو مک میباشند.

هر چه قدر به سمت مدل ۶ برویم، رنگ دانه ها متراکم خیس میگردند و مقاومت آن ها در مقابل آفتاب فراتر می رود. پوست مردم مرز و بوم ما به صورت میانگین در میان دسته سوم و چهارم میباشد، یعنی خیر خیلی پر‌نور و خیر خیلی تیره. این طیف در مقابل آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار وجود ندارد و در فصول متفاوت سال به ویژه فصل‌تابستان، نیاز به محافظت دارااست.

انگیزه از به کارگیری ی کرم پودر چه میباشد؟
● کرم پودر پر‌نور یا این که تیره انگیزه به کارگیری از کرم پودر یا این که به عبارتی زیرسازی پیرایش، این میباشد که پوست وضعیت یکنواخت و فراهم برای آرایش و پیرایش پیدا نماید.

انگیزه، رنگ بخشیدن به پوست وجود ندارد پس نباید تلاش فرمائید با کرم پودر پوستتان را روشنتر یا این که تیره خیس جلوه دهید، به همین جهت بهتر میباشد هنگام گزینش کرم پودر تا آنجا که ممکن میباشد نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان را گزینش فرمائید. برای اینکار رنگ کرم پودر را روی استخوان فک خویش آزمون فرمایید، رنگ صحیح می بایست در مقایسه با رنگ گردن طبیعی جلوه نماید.

در شرایطی‌که کرم پودر صحیح گزینش شود، خط آرایش و پیرایش در میان گردن و رخ به وجود نمی آید. برای آزمایش رنگ کرم پودر بهتر میباشد سه رنگ در حدود رنگ پوست تان را بر روی خط فک تحت خویش بمالید، آنگاه در نوروفروغ طبیعی ملاحظه کنید که خط آرایش و پیرایش با کدام رنگ کمتر جلب اعتنا می‌کند. چنانچه رنگ صحیح را گزینش کرده باشید، خطی چشم نمیشود.

اکثر خانم ها یک‌سری جایگاه زردی در پوستشان دارا هستند، پس کرم پودرهایی که دورنما طلایی دارا‌هستند از کرم پودرهایی که دورنما صورتی دارا هستند، پوست آنان را طبیعی خیس نشان می‌دهند. در صورتیکه فکر‌میکنید با به کار گیری از این جور کرم پودر ها رنگ پریده می‌شوید و می‌خواهید پاره ای سرخی به پوست تان بدهید، به جای کرم پودر این عمل را با رژ سیرتکامل انجام دهید.


کرم پودر متناسب با رنگ پوست
در‌حالتی که راجع‌به رنگ پوست تان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی به کار گیری فرمایید که خیر زیاد زردرنگ باشد و خیر زیاد صورتی.

در‌صورتی‌که هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ صحیح را تعیین نموده اید. اشتباهی که اکثر وقت ها خانم ها میکنند این میباشد که کرم پودر را یا این که روی سیرتکامل و یا این که روی پشت دستشان آزمایش مینمایند، که اکثر وقت ها پوست آن‌ها تیره خیس از رخ میباشد در غایت این اشخاص نمی توانند رنگ مطلوب را گزینش نمایند و استعمال از رنگ خطا منجر میشود که پیرایش رنگ حقیقی و واقعی خویش را نشان نداده و مقداری چرک الود به لحاظ رسد.

● تعیین کرم پودر نخست، می بایست مدل پوست را در لحاظ گرفت.

برای پوست های چرب بهتر میباشد از یک کرم پودر فارغ از چربی یا این که با مرجع آبی‌رنگ به کار گرفت. پوست های کم آب با کرم پودرهایی که موقعیت چرب تری دارا هستند، سازش بهتری دارا‌هستند. در شرایطی که پوست به محض به کارگیری از کرم پودر آن را به خویش جذب مینماید، بهتر میباشد که از کرم پودر چرب تری مصرف شود.

جند گونه کرم پودر موجود هست؟
دو دسته کرم پودر موجود است: به طور مایع و کرم. کرم پودر مایع یک جلای مات و پوشش در اختیار گرفتن گردیده بر روی پوست تولید می نماید و کاری می‌نماید که پوست شما زیباتر به حیث رسد و لکه ها و کبودی به دور دیده را به نیکی می پوشاند. درصورتی که به صورت کلی پوستی صاف (با لکه ها و زخم دیدگی بسیار اندک) دارید و تنها می‌خواهید ظواهر صاف تری داشته باشد، از یک کرم پودر مایع یا این که کرم به کارگیری نمائید که جلای مات داشته باشد. برای بهتر شدن اثر کرم پودر، مدام از پنکیک متناسب با به عبارتی کرم پودر به کار گیری نمائید زیرا وضعیت ضد آب به آن می‌دهد.

پودر را می بایست به طور دایره صورت روی پوست کشید تا کاملا آن را پوشش دهد. اکنون ذیل سازی پیرایش شما حاضر میباشد تا با استعمال از رنگ های متناسب صورتتان را پیرایش نمایید.

● نادر بزنیم یا این که زیاد زمانی نوبت به کرم پودر زدن میرسد، مدام بایستی به خیال و خاطر داشت که معدود آن هم متعددی میباشد.

منظورمان این میباشد که هر کسی نیاز ندارد که از پیشانی تا پایین زنخدان خویش را کرم پودر بزند. یکی‌از ترفندهای داشتن یک ظواهر طبیعی این میباشد که صرفا جاهایی را پیرایش کنیم که پوست تیره یا این که سرخ دارا‌هستند مثل روی بینی، گوشه های بینی، سیرتکامل ها، حریم دهن و کناره دیده ها.


طریقه ی به کارگیری ی صحیح از کرم پودر
کرم پودر را بایستی نقطه به نقطه زده و بعد از آن با نوک انگشت یا این که اسفنج آرایش و پیرایش را به سمت بیرون در سوی خط رشد موی پخش کرد. انگشتان شایسته ترین برس ها می‌باشند.

غالبا استعمال از انگشتان برای پخش کردن کرم پودر از هر وسیله دیگری بهتر میباشد زیرا حرارت نوک انگشتان منجر آب شدن تدریجی کرم پودر میشود و بنابراین ریلکس می اقتدار آن را روی نقاطی که آیتم لحاظ میباشد، پخش کرد. کم کم می بایست با انگشت رنگ را در تمام رخ، از گزاره پلک ها و پایین زنخدان پخش کرد تا رخ دو رنگ نشود.

گذشته از زدن کرم پودر بهتر میباشد پوست چهره را مرطوب کرده واجازه اعطا کرد تا کرم جذب شود. این فعالیت سبب ساز می‌شود که کرم پودر در سطح پوست بماند. پس از زدن کرم پودر هم با زدن برس در پنکیک و پخش کردن آن روی پوست به طور حرکات مدور هماهنگی را در کرم پودر ساخت فرمائید.

بعد از اتمام عمل یک دستمال نمناک روی فیس تان بکشید تا بیش تر پنکیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به رخ تان داده شود. نکته حائض اهمیت و شایان توجه این میباشد که پیرایش در ذیل نور و روشنایی تصنعی و طبیعی گوناگون جلوه می‌نماید، به همین خیال و خاطر مدام ذیل نوری شبیه به روشنایی جایی که می‌خواهید بروید آرایش و پیرایش نمایید.
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر

سوال های متداول طرز درمانی مزووایت یا این که بی بی گلومزیت مزووایت نسبت به بقیه طریق های جوانسازی پوست فیس چه میباشد؟مزووایت روشی میباشد که پوست را برای ایجاد کلاژن و الاستین در لایه داخلی تحریک مینماید. مطالعات بالینی نشان داده میباشد که MTS (سیستم میکروتراپی) مؤثرتر از روشهای درمانی دیگر مانند لیزر Co2، میکرودرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی میباشد و بیش تر در تحریک کلاژن و ساخت الاستین نقش داراست؛ در‌این‌صورت‌ محلول تحریک کلاژن و الاستین منجر سفت خیس شدن پوست و در فیض تزکیه چین و چروک و صاف کردن جای آسیب و ناهمواری های پوستی میباشد.انجام مزووایت چقدر دوره میبرد؟زمان عصر انجام مزووایت دست کم یک ساعت و نیم هست.آیا در‌این طریق درمانی منافذ پوست بسته میشود؟BB Glow منافذ پوست شمارا مسدود نمی نماید، چون سرم در درون پوست شما نفود می‌نماید و به خیال عدم استعمال از اثاثیه آرایشی کرم پودر و پن کیک به پوست شما مجال تنفس نیز میدهد.آیا مزووایت عوارضی برای پوست اینجانب نخواهد داشت؟نه. چون سرمی که به پوست شما تزریق می‌شود دربردارنده اکثری از مواد گیاهی ، ضد پیری ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می‌باشند که سبب نگهداری سالم و جوانی پوست شما میگردند. BB Glow برای کسانی که علیرغم اینکه پایانی فناوریهای ضد پیری را آزمون کرده اند، البته هنوز قوی به از در میان بردن لکه های پوستشان نیستند اثرگذار میباشد.آیا تاثیر مزووایت با شست و شوی چهره از در میان می رود؟نه. تاثیر مزووایت با مالش رخ یا این که شستن آن از دربین نمی رود. با عرق کردن، دوش به چنگ آوردن و شنا کردن هیچ تغییری در پوستتان ساخت نمیشود و در انتها روز هنوز هم آن پوست صاف و براق را خواهید داشت.

حفظ های بعد از آن از طریق درمانی مزووایت یا این که کرم پودر دایم (BBGlow)
48 ساعت پس از معالجه پوست حساس خیس میباشدتا 48 ساعت پس از انجام مزووایت بایستی از آفتاب دریافت کردن، زدن بو، اسباب آرایشی پوست و هرگونه گرمای بی واسطه (سونا ، وان گرم ، خزینه گرم و زدن سشوار) جلوگیری کرد.به بازه 7 روز از شنا کردن پرهیز کنیددست کم 7 روز پس از طریق درمانی BB GLOW از شنا کردن دوری کنید چون استخر سرشار از میکروب و مواد تحریک کننده میباشد که میتواند به پوست شما نفوذ نماید.از کرم ضد آفتاب یا این که مرطوب کننده با SPF بالا به کارگیری فرمایید.در روزهای بعد از معالجه از یک کرم ضد آفتاب خوب یا این که مرطوب کننده با SPF بالا استعمال فرمایید، چون پوست شما در‌این عصر نسبت به اشعه ماوراء بنفش مقداری حساس خیس خواهد بود.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
تا به امروز در زمینه ی تعیین فونداسیون (کرم پودر) مطلوب که با رنگ پوست و کالا پوستتان هماهنگی داشته باشد و شیوه ی زدن آن به طور و گزینش براش مطلوب برای آن، مطالب خیلی متعددی را در سایت زیبامون دات کام خوانده اید. درین نوشته‌علمی قصد نداریم که به تکرار مکررات بپردازیم، بلکه نخستین از همگی در باب انتخاب تقلبی یا این که اصل بودن کرم پودر و نشان دادن مثال هایی از فونداسیون تقلبی و اصلی حرف خوا‌هیم کرد و بعد از آن به منتخب برگزیدگان کرم پودرهایی که در جمهوری اسلامی ایران دوست داران متعددی دارا هستند به یار بها اصلی و ریال می‌پردازیم. با زیبامون دات کام یار باشید!

 

 

تشخیص دادن کرم پودر اصل از تقلبی
تولیدها آرایشی تقلبی خیلی متعددی در بازارها وجود دارا هستند و این مراحل در اکنون پرورش روزمره میباشد، به گونه ای که تشخیص اسباب و اثاث آرایشی اصل از تقلبی حقیقتا دشوار خیس شده‌است. در پی به 4 نکته ی بی آلایش البته مهم اشاره خوا‌هیم کرد.

یکی‌از بدیهی ترین نکات، بها مال میباشد که متاع آرایشی تقلبی مطلقا خیلی ارزان میباشد.

گونه پک شدن، نوشته های روی باکس و جنس تقلبی با اصل تفاوت های ریز البته واضحی داراست. برای مثال به باکس ی کرم پودر مک ( MAC ) توجه فرمایید. باکس ی اصلی تماما دقیق و با اعتنا ساخته شده و نوشته های روی آن وضوح دارا هستند.

 

 

برای مثال کرم پودر پوری Bare Essential تقلبی خیر Batch Number (عدد معدود رنگ JF11B ) دارااست و خیر شماره بارکد و خیر جزئیات دیگری که در کرم پودر اصل به چشم میخورد.

 

 

کرم پودر مک استودیو ( MAC Studio ) که تقلبی میباشد در کشیده تری نسبت به اصل داراست.

 

 

یا این که بدین کرم پودر مک اعتنا نمایید، کرم اصلی کوتاه خیس و جور داخلی غیر منظمی داراست.

 

 

این فونداسیون از مارک مک نیز که به طور تیوبی میباشد، در نصیب بالای تیوب تقلبی ناهمواری دارااست. و در نصیب رمز تیوب، مثال ی اصلی دارنده شماره میباشد.

 

 

 

 

به کرم پودر شنل ( Chanel ) نگاه فرمائید، مثال ی تقلبی Batch Number یا این که شماره جور ندارد.

 

 

کرم پودر اصلی فنتی ( Fenty ) از مارک ریحانا بلندتر و انتهای منحنی و زیبایی دارااست، البته مثال تقلبی آن به طور کامل متعدد میباشد.

 

 

کرم پودر درماکول ( Dermacole ) تقلبی انتهای تیوب صاف و فارغ از شیاری داراست.

 

 

به باکس های کرم پودر مک توجه نمایید، تفاوت در کجاست؟! عدد درج شده در بالای بارکد را ملاحظه کنید!

 



 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

کرم پودر مایع

بهترین مارک کرم پودر
نخست جور پوست رو به چهار مجموعه تقسیم می‌کنیم: چرب کم آب مختلط نرمال 1- کرم پودر مایع رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن راحت میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد. این کرم‌ها معمولا برای پوست‌های نرمال و کم آب مطلوب میباشند و کسانی که...

 در آغاز گونه پوست رو به چهار تیم تقسیم می‌کنیم:

چرب
کم آب
مختلط
نرمال
1- کرم پودر مایع
رایج‌ترین و دوستداشتنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون استعمال از آن سهل وآسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد. این کرم‌ها معمولا برای پوست‌های نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا هستند می بایست از دسته Oil Free آن به کار گیری نمایند. کمی از کرم پودر مایع را به طور نقطه‌ای روی رخ بگذارید و با پد یا این که انگشت به تمامی جای رخ پخش فرمائید.

2- کرم پودر
این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می‌باشند به خصوص مطلوب پوست‌های کم آب می باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این عمل از یک اسفنج مرطوب امداد بگیرید.

3- پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری دارااست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ رخ چرب (سوپرا) و کم آب (آکوا) وجود دارد و به کارگیری از آن به امداد اسفنج میباشد که معمولا روی آن در لحاظ گرفته شده‌است.

4- پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین داراست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی آسیب بسیار مطلوب میباشد. کمی از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو نمایید.
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
وقتی که از کرم پودر برای پوشانندگی بهتر پوست به کار گیری می کنید، انگیزه این میباشد که در صورتیکه لکه‌ای روی پوست وجود داشته باشد پوشانده شود و پوستی یکپارچه و هماهنگ با گونه آرایش و پیرایش باقی بماند. به کارگیری از کرم پودر منجر میشود پوست شما بهتر از آنچه میباشد، نشان داده شود و رنگ بهتری به رخسار شما ببخشد. کرم پودر تحت عنوان دورنما آرایش و پیرایش و مبنا‌ای برای استارت فرایند بعدی شناخته می شود. به همین استدلال میباشد که به کار گیری درست از آن با ابزار و تکنیک صحیح، میتواند پوستی یکپارچه برای کلیت آرایش و پیرایش شما تولید نماید.

پوست کم آب
 

به جهت اینکه پوست کم آب با دقت به پوسته پوسته شدن احتمال متعددی دارااست که ناصاف به حیث رسد، در‌صورتی‌که برای پخش کردن از کرم پودر یا این که کانسیلر از انگشتان دستتان به کار گیری نمایید ممکن میباشد نصیب‌های کم آب یا این که بافت‌های ناهموار پوست به طور لکه لکه باقی بماند. در‌این حالت میباشد که جذب مال برای پوست دشوار‌خیس می شود و به همین استدلال ممکن میباشد ظاهری غیرطبیعی به پوست بدهد. جای اینکه تنها بخواهید کرم پودر را روی پوست فیس بمالید، بعداز آنکه با به کارگیری از قابل انعطاف کننده به نیکی پوست را رطوبت رسانی کردید، با به کارگیری از اسفنج آرایشی یا این که برس منحصر به فرد کرم پودر، آن را روی فیس پخش نمائید. برای اینکه شایسته ترین پوشش از کرم پودر روی فیس باقی بماند، اسفنج منحصر به فرد کرم پودر را قبلی از به کارگیری مرطوب فرمایید و آب مازاد‌اش را بگیرید. اولی قدمی که برای آرایش و پیرایش طبیعی چهره برمی‌دارید، حفظ پوستی درست و مداوم میباشد.

پوست چرب


بعداز آنکه کرم پودر خوب برای پوست چرب را پیدا کردید، شیوه به کار گیری از کرم پودر روی پوست هم اهمیت متعددی دارااست. برای اینکه پوست رخ به جهت چرب بودن درخشان و براق به حیث نرسد، بهتر میباشد کرم پودر را با امداد برس به صورت نقطه‌ای و دایره‌وار روی رخ بیشتر فرمایید. این نکته منجر میگردد پوشش کرم پودر مات شود. فشار متعددی برای پخش کردن به پوست وارد نکنید، زیرا قادر است سبب ساخت شدن رگه و خطوط روی پوست شود. در نصیب‌هایی از فیس که چربی بیشتری موجود هست، از پودرهای پیرایش روی کرم پودر به کار گیری نمائید تا درخشان بودن پوست را از فی مابین برنده شود و از ماسیدن کرم پودر در حین روز هم دوری نماید. پودری که مد لحاظ میباشد می بایست سبک باشد تا بتواند چربی بیش تر پوست را نسبت به پودرهای فشرده و پنکک‌ها بهتر جذب نماید.

پوست دچار به آکنه و جوش
با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارنده جوش، آلرژی آنان سبب میگردد که اعتنا بیشتری را به خویش جلب نمایند. برای اینکه بتوانید به شیوه جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خویش را بپوشانید، بایستی از کانسیلرهای دارنده پوشش حاذق و بدون نقص در نقاط متبوع به کارگیری فرمائید. برای این خواسته از انگشتان خویش به کار گیری فرمایید تا صحیح به انگیزه بزنید! همینطور گرمای دست سبب گرم شدن کرم پودر و کانسیلر میگردد و آن را سریع‌خیس جذب پوست می نماید. پیشین از زدن کرم پودر روی پوست دستان خویش را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز رنگ و ملتهب


هنگامی که میخواهید کل پوست رخ خویش را به نیکی کاور نمایید، از برس کرم پودری به کارگیری فرمایید که حجیم باشد و در نصیب بالایی خویش سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به اسم برس کابوکی سرتخت هم شناخته میگردند. این برس حجیم مقدار یه خرده از کرم پودر را به موهای خویش جذب می‌نمایند و سبب میشوند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان رسد. یه خرده از کرم پودر را روی پشت دستان خویش بریزد، برس را بردارید و صرفا کافی میباشد رمز آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به صورت دایره‌ای روی پوست چهره تکان دهید. نکته به کار گیری درست این میباشد که برس را روی پوست بکشید. این شیوه سبب ساز میگردد کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی بدون نقص، یک پارچه و طبیعی باقی گذارد.

پوست با منافذ وسیع و گشوده


برای استعمال از کرم پودر درین جور پوست از برس‌های حجیم با رمز گرد به کار گیری نمایید. این براش سبب ساز پخش شدن یکپارچه و ملایم کرم پودر می شود و منجر می‌گردد داخل منافذ گشوده ته‌نشین نشوند. موهای بلند و قابل انعطاف این برس سبب میگردد مقدار طولانی تر مواد آرایشی هم از روی پوست از بین برود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست چهره بکشید تا سطحی صاف و یک پارچه تولید شود.

پوست عادی
در پوست عادی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت به کار گیری نمایید. این برس سطحی پهن‌خیس داراست و منجر میشود کرم پودر سوای اینکه هدر برود، به راحتی روی رخ پخش شود. گذشته از آنکه مطلوب‌ترین نحوه به کار گیری از کرم پودر را بدانید، گزینش شایسته ترین کرم پودر با اعتنا به دسته پوست اهمیت بیشتری داراست.
 

  • ord me