مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر

در شرایطی‌که پوستتان کم آب میباشد کرم پودری را به فعالیت ببرید که آن را براق نماید. از طرف دیگر، در حالتی که پوستتان چرب میباشد، پیرو کرم پودری مات کننده باشید. در هنگام خرید کانسیلر نیز موردها نقل شده را رعایت فرمائید.

۶- هنگام آراستن از روشنایی مطلوب به کارگیری نمیکنید.
کرم پودر و کانسیلر در پایین روشنایی پر‌نور توالت یا این که آینه‌ی میز آرایش و پیرایش اتاقتان ممکن میباشد خیلی مطلوب به لحاظ رسد، ولی آیا در روشنایی طبیعی نیز به به عبارتی اندازه عالی میباشد؟ بدین ترتیب، بهتر میباشد بعداز مصرف کرم پودر و کانسیلر از اتاق خارج بروید و مشاهده کنید رنگ پوستتان مطلوب میباشد یا این که نه؟

 

۷- از پَد اسفنجی تخم مرغی صورت (بِلِندر آرایشی) به صورت درست به کار گیری نمی کنید.
هیچ کس دلش نمیخواهد خط کرم پودر روی صورتش معلوم باشد. در‌حالتی که به موقع متوجه این خطوط نشوید با کم آب شدن آرایش و پیرایش احوال از این هم بدتر می‌گردد.

 

تکه تکه شدن کرم پودر روی چهره به هیچ عنوانً زمینه خوشایندی وجود ندارد. به همین استدلال پیشنهاد میکنیم هنگام استعمال از کرم پودر، از بِلِندر های آرایشی (پَد اسفنجی تخم مرغی صورت) برای پخش کردن درست کرم پودر به کار گیری نمایید تا پوستی صاف و یکپارچه داشته باشید.

۸- از کانسیلرهای بسیار پر‌نور به کار گیری میکنید.
هنگام گزینش کانسیلر این تصور موجود هست که می بایست از کانسیلری که یکسری رتبه پر‌نور‌خیس از رنگ پوستتان میباشد، به کار گیری نمائید، در حالی که‌این تصور نادرست میباشد.

 

در صورتی کانسیلری که گزینش میکنید خیلی پر‌نور باشد به جای پوشاندن لکه‌ها و قرمزی های پوست آن‌ها را پر‌نور‌خیس می کند، افزون بر این، کاری مینماید لکه‌ها طولانی تر جلوه نمایند. به این ترتیب، از کانسیلری که نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان میباشد، به کار گیری فرمائید.

۹-از تولیدها ضد آب استعمال نمی کنید.
هنگام به کار گیری از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته نیز اعتنا فرمایید که بعضی از آن ها همانند ریمل و خط دیده ضد آب می باشند. در شرایطی که می خواهید آرایش و پیرایش خویش را بیش تر از یک سری ساعت نگه دارید، اینها دقیقاً به عبارتی چیزهایی می‌باشند که می بایست به فعالیت ببرید.

درصورتی که میخواهید در مجموع روز پیرایش داشته باشید یا این که قرار میباشد به ضیافت شبانه‌ای بروید می بایست از کانسیلری به کارگیری فرمایید که دوام بیشتری داراست. احتمالاً در چنین موقعیتی نمی خواهید کرم پودرتان نیز خیلی زود از بین برود و زدوده شود. بدین ترتیب، بهتر میباشد از تولید ها سبک و مقاوم در قبال آب، تعرق و چربی استعمال فرمایید تا نیازی نباشد صورتتان را بشویید و مجدد پیرایش نمائید.

۱۰- استعمال از کانسیلر با ضخامت زیاد
یک کدام از مشکلات دیگر این میباشد که مقدار متعددی کانسیلر را به طور خویش بزنید تا پوستتان را تماما بپوشاند. ولی یادتان باشد، انگیزه این میباشد که با مصرف تولیدها آرایشی، ظاهری قشنگ و طبیعی داشته باشید.

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی