مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
خانم‌های خوش‌ذوق و سلیقه‌ و نکته‌سنج به‌نیکی میدانند که هیچ آرایشی فارغ از مواد زیرسازی مشتمل بر کرم پودر،‌ کانسیلر و پرایمر بی نقص وجود ندارد. ولی بعضا اشخاص می‌باشند که به طور کاملً نمی‌دانند کانسیلر چه می‌باشد یا این که از تفاوت کرم پودر با کانسیلر و پرایمر تدبیر ندارند. حتی توده‌ای از خانم‌ها هنگام خرید شایسته ترین کرم پودر مبتلا شک و تردید میشوند؛ چون دقیقاً با کاربرد درست آن آشنا نیستند. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم به شباهت و تفاوت کرم پودر با کانسیلر و پرایمر اشاره کنیم.

کرم پودر
تفاوت کرم پودر با کانسیلر

در شرایطی که بخواهیم تفاوت کرم پودر با کانسیلر و پرایمر را بهتر بدانیم، لازم میباشد در آغاز با تلاش هرکدام از این تولیدها به‌طور غیر وابسته آشنا شویم تا فهم و شعور شباهت‌ها و تفاوت‌ها برایمان سهل‌خیس شود. به عبارت معمولی‌ می‌اقتدار ذکر کرد با کرم پودر سطح پوست را صاف و صیقلی می کنیم و عارضه‌های سطحی آن را پوشش می دهیم. این ایام کرم پودرها در رنگ‌های مختلفی عرضه میشوند؛ به این ترتیب کلیه‌ی اشخاص به‌راحتی میتوانند شایسته ترین کرم پودر مدنظرشان را بر طبق رنگ پوست خویش تعیین نمایند. از طرف دیگر تنوع رنگ کرم پودر این قابلیت را مهیا میکند تا طیف رنگ پوست خویش را از پیشانی تا زنخدان و گردن تغییر‌و تحول دهند و آرایش و پیرایش خوشگل و مختلف تولید نمایند.

محبوبیت به کار گیری از کرم پودر منجر گردیده تا این مواد در گونه های متفاوت برای پوست‌های متعدد عرضه شوند. مقدار پوششی که کرم پودرها روی پوست ساخت می‌نمایند نیز بسته به توقع اشخاص از پیرایش، ممکن میباشد مختلف باشد. در وضعیت کلی این مواد در چهار پوشش متفاوت کاربرد دارا هستند:

بسیار نازک: در این صورت، کرم پودر لایه‌ای بسیار نازک از سطح پوست را پوشش می دهد و بافت پایین پوست به‌راحتی چشم میشود.
نازک: پاره ای بیش تر از وضعیت گذشته میباشد؛ البته هنوز هم احتمال مشاهده‌ی جوش‌ها و عارضه‌های پوستی موجود است.
ملایم: پوست به‌اندازه‌ای زیرسازی می گردد که جوش‌ها و دیگر عارضه‌های پوستی مشاهده نشوند.
متراکم: کرم پودر به اندازه‌ای روی پوست زده میگردد تا اثر آسیب، خال و لکه‌‌های مادرزادی چهره نیز چشم نشوند.
کرم پودر را با ابر، انگشت و برس آرایشی می‌قدرت به طور مالید. گه گاه تالار‌های آرایش و پیرایش رشته‌ای از ایربراش برای اسپری کرم پودر به پوست امداد می گیرند.

کانسیلر
تفاوت کرم پودر با کانسیلر

معمولاً از کانسیلر برای پوشش لکه‌های سیاه ذیل دیده، قرمزی پوست و جای جوش و دیگر عارضه‌هایی که جلوه‌ی فیس را نازیبا می نمایند، یاری می گیرند. برای آن مدل از اشخاصی که شناخت چندانی با کانسیلر ندارند و نمی‌دانند دقیقاً کانسیلر چه می‌باشد و چه کاری می نماید می بایست بگوییم کانسیلر به حیث کاربرد، شباهت‌های فراوانی با کرم پودر داراست؛ البته در طولانی تر مواقع بعد از زدن کرم پودر، از کانسیلر برای جاهایی به کار گیری می کنیم که به‌نیکی پوشش داده نشده میباشد.

تفاوت کرم پودر با کانسیلر در تراکم آن نیز می‌باشد. به حیث ساختار نیز می‌قدرت اظهار کرد کانسیلر رنگدانه های متراکم‌تری نسبت به کرم پودر دارااست و لایه‌ای متراکم و صاف روی سطح پوست ساخت میکند. کانسیلرها به نظر رنگ‌ نیز در طیف وسیعی عرضه میشوند. بسته به عارضه‌ای که می خواهید پوشش دهید می بایست رنگ مطلوب کانسیلر را به کار گیری فرمایید.

شباهت فی مابین کاربرد کانسیلر و کرم پودر به اندازه‌ای میباشد که گه گاه برخی اشخاص کاربرد این دو را با هم خطا میگیرند؛ البته به عبارتی‌ سیرتکامل که توضیح دادیم تفاوت کرم پودر با کانسیلر در‌این میباشد که کانسیلر صرفا برای پوشش عارضه‌هایی استعمال میگردد که نمی‌اقتدار با بقیه مواد زیرسازی پوشش بخشید. برای تدبیر بیش تر قرائت این نوشته ی علمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم: کانسیلر چه می‌باشد و شایسته ترین نحوه کانسیلر زدن به چه چهره میباشد؟

پرایمر
پرایمر
 

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی