مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدکرم مرطوب کننده اولیه بزنیم یا این که ضد آفتاب؟! برای حفاظت پوست از اشعه ی خورشید، بی تردیدً می بایست قبلی از پیرایش، لایه ای قطور از کرم ضدآفتاب را به طور مالید و آن گاه، از کرمهای دیگر (در رخ نیاز) بهره مند شد. تعداد دفعات استعمال از کرم ضدآفتاب، به گونه پوست، شدت...

تمدید ضدآفتاب هنگام آرایش و پیرایش داشتن

کرم مرطوب کننده نخستین بزنیم یا این که ضد آفتاب؟!
برای حفاظت پوست از اشعه ی خورشید، بدون شکً بایستی گذشته از پیرایش، لایه ای قطور از کرم ضدآفتاب را به طور مالید و آنگاه، از کرمهای دیگر (در فیس نیاز) استفاده نمود. تعداد دفعات به کارگیری از کرم ضدآفتاب، به گونه پوست، شدت آلرژی و تعداد دفعاتی که در قبال تابش فروغ و روشنایی خورشید قرار می‌گیرید، بستگی داراست. مثلا در‌صورتی‌که بعداز 20 دقیقه تحت نور و روشنایی بودن پوست شما قرمز‌رنگ می‌شود، در آن چهره بایستی از کرمی که SPF)15) دارااست و دوران 300 دقیقه از اشعه ی مضر خورشید، نگهداری می کند استعمال نمائید پس از اتمام 300 دقیقه می بایست آن را مجدد به پوست مالید. ضدآفتاب را پیشین از مرطوب کننده به فعالیت گیرید. توجه فرمایید در شرایطی که پوستتان کم آب میباشد در تابستان از مرطوب کننده هایی به کارگیری نمائید که ضدآفتاب هم دارا هستند.

کرم پودر نخستین بزنیم یا این که ضد آفتاب copy

کرم پودر نخستین بزنیم یا این که ضد آفتاب؟!
فونداسیون را بایستی اولیه بزنیم یا این که کرم ضد آفتاب را؟ چه طور کرم ضد آفتاب را پس از پیرایش تمدید کنیم؟ آیا کرم پودری که ضدآفتاب دارااست برای حفظ از پوست کفایت میکند؟! کرم پودر نخستین بزنیم یا این که ضد آفتاب؟!
یک ضابطه کلی در تابستان موجود هست: به کارگیری از کرم ضدآفتاب هر روز و همگی جا. اگرچه خیلی از خانم ها درباره‌ی اینکه اولیه کرم ضدآفتاب بزنند و یا این که کرم پودر به کار گیری نمایند ایراد دارا هستند و یا این که نمی دانند که چه‌گونه کرم ضد آفتاب - به خصوص برای پوست های چرب و جوش دار - را با فونداسیون به طور بزنند، زیرا هیچکدام کم آب نیستند! از طرفی معلوم وجود ندارد که آیا به کارگیری از کرم ضد آفتاب با فونداسیون می‌تواند از پوست در قبال اشعه های فرابنفش خورشید مراقبت نماید یا این که نه؟ آیا SPF جانور در فونداسیون برای پوست کفایت مینماید؟ کدام کرم های ضد آفتاب شایسته ترین میباشند؟
 

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی