مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

مواد لازم برای تولید اسباب آرایشی

بهترین مارک کرم پودر
مواد تولید کننده اسباب آرایشی ریملبرای سیاه کردن مژه ها با به کار گیری از ریمل ، در بعضا کشورها از قیر یا این که زغال استعمال می‌شد البته آمریکا استعمال از آن را ممنوع نموده است. به همین علت معمولا برای سیاهی ریمل از کربن سیاه به کارگیری می‌گردد.
برای تولید ریمل هایی به رنگ بنفش و آبی رنگ از بعضا رنگدانه های معدنی و برای تولید ریمل قهوه ای از اکسید آهن به کارگیری میگردد.
برای تولید ریمل تعدادی رویه مقرون به صرفه موجود هست که طریق امولسیون میباشد. در‌این طریق آب و غلیظ کننده خاصی را با هم ادغام میکنند و یک ترکیبی کرم مانند تنظیم می‌کنند.
در مخزن های غیروابسته موم را ذوب می نمایند و رنگدانه ها را به آن می‌افزایند. آن‌گاه ازساخت هردو محلول را سریع با هم ادغام می‌نمایند تا روغن ها و موم به ذرات کوچک خیس تجزیه شوند. این فرایند تا سرد شدن مواد ترکیبی ادامه دارااست.
آنگاه مواد به یک دستگاه انتقال داده تا باطن بطری ها ریخته شود . برای آخری توشه ریمل را از نگاه شفافیت و یک پارچگی آیتم باز بینی میکنند و از عدم وجود هرگونه مواد آلرژی زا باطن کاسه ریمل اطمینان می‌یابند.
پنکیک ، کرم پودر، رژگونه
مواد تشکیل دهنده پنکیک ، کرم پودر، رژگونه نیز مواد روغنی و رنگدانه ها می‌باشند. برای اینکه مواد اول بوی مطبوعی داشته باشند به مخلوط مواد عطری نیز می‌افزایند. اکثری از اثاثیه آرایش و پیرایش مانند پنکیک ها و کرم پودرها با درنظر به دست آوردن پوست های حساس ساخته میگردند.
اردمی

اصول ایجاد اسباب آرایشی
از اسباب آرایش و پیرایش با ترکیبات ارگانیک به کارگیری فرماییدامروزه طولانی تر اشخاص دقت بیشتری به میکاپ کردن دارا‌هستند و از طرفی کارایی دارا‌هستند که از اسباب آرایش و پیرایش طبیعی به کار گیری نمایند چون به زیان ها و جراحت های مواد آرایشی تصنعی پی برده اند .بخش اعظمی از اشخاص تنها از مواد آرایشی گیاهی استعمال مینمایند چون دوست ندارند که اسباب پیرایش آنان به حیوان ها زخم هم بزند.
با ارتقاء محبوبیت اثاثیه پیرایش با ترکیبات ارگانیک، موسسه ها تولید کننده نیز راه بیشتری نسبت به به کار گیری از موادطبیعی خیس در فرمول اسباب و اثاث پیرایش چهره داشته اند.

  • ۹۹/۰۱/۲۶
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی