مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌ی علمی میتکرم پودر‌ها براساس مدل پوشش

کرم پودر‌ها براساس گونه پوشش تقسیم بندی می گردند:
۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی: که علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم دارا‌هستند که به پوست رنگ میبخشد این کرم برای پوستهای برنا و صاف مطلوب میباشد.

۲- فون مایع که رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد: چون به کار گیری از آن سهل وآسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست می دهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و کم آب مطلوب می باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا هستند می بایست از گونه سوای چربی (Oil Free) آن به کارگیری نمایند..

۳- کرم پودر: این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می باشند مخصوصاً مطلوب پوستهای کم آب هستند و زیرا بافت نسبتاًً سنگین دارا هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست گردیده برای این فعالیت از یک اسفنج مرطوب امداد بگیرید.

۴- کرم پودر فشرده یا این که پنکیک: این کرم اقتدار پوشش بیشتری داراست معمولاً به صورت پودر فشرده گردیده و به دو فیس چرب و کم آب موجود هست و به کارگیری آن معمولاً به امداد اسفنج می باشد که روی آن در حیث گرفته شده‌است.

۵- پن استیک: این کرم پودر دارنده بافت سنگین میباشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت سیار مطلوب میباشد. کمی از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو می کنیم.
طرز به کار گیری از کرم پودر
طرز به کارگیری از کرم پودر
کرم پودر را بزنید و بلافاصله پخش نمائید.
با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی چهره به طور حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ساخت فرمایید. نگران ماتی جلای فیس تان نباشید.

کرم پودر را با نوک انگشت یا این که اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان براق و طبیعی جلوه نماید.
بعداز اتمام عمل با یک دستمال تولید نمناک روی صورتتان بزنید تا بیش تر‌های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به رخ تان داده شود.

هنگام زدن کرم پودر دهانتان را گشوده نمایید تا در نصیب گردن خطی باقی نماند.
دو رنگ کرم پودر را مدام دم دست داشته باشید. یک کدام از برای فصل زمستان و دیگری برای فصل‌تابستان. اکثر زمان ها ماه‌های سال درصورتی که این دو رنگ را با هم ترکیب نمایید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید.

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی