مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
از دربین اشکال کرم پودر کدام بهتر میباشد: کرم پودر استیکی، مایع، کرمی یا این که پودری؟
گزینش جور کرم پودر بسیار سخت میباشد. چراکه بایستی رنگ، جور فرمولاسیون، مات یا این که درخشان بودن و اکثری نکات دیگر را هنگام خرید باز نگری کنیم. در حال حاضر که بدین ورقه هدایت گردیده اید، اندکی وقت بگذارید تا دفعه ی آن‌گاه که میخواهید کرم پودر بخرید، آگاهانه خیس گزینش فرمائید. در واقع، با صرف یک سری دقیقه وقت برای یادگیری گونه های کرم پودر می‌توانید گزینش خویش را به محصولاتی محدود فرمائید که برای شما مطلوب خیس میباشد.

ولی، احتمالا درمورد کرم ضد آفتاب رنگی شنیده‌اید. این جور محصول ها، هم نقش کرم پودر را دارا‌هستند، و هم از پوست تان در قبال اشعه های مضر آفتاب نگهداری می‌نمایند. ولی درین متن ما فرم های گوناگون کرم پودر مو جود در بازار را باز‌نگری می کنیم و با تفاوت های آنان آشنا می‌شویم.

اشکال کرم پودر مو جود در بازار

کرم پودر استیکی
کرم پودر استیکی به طور جامد و ماتیکی میباشد پس دانه های رنگی طولانی تر و پوشانندگی بهتری دارااست. در حالتی‌که کرم پودر مایع را نمی پسندید و میخواهید پوستتان را به خیر پوشش دهید، کرم پودر استیکی ایده آل شماست. زنان پرمشغله از سهولت، قابلیت و امکان حمل و اثربخشی این متاع منفعت میبرند.

می‌توانید این کرم پودر را به صورت بدون واسطه روی پوست خویش بمالید و با براش یا این که اسفنج آن را یک پارچه نمایید. کرم پودر استیکی، به جهت کم آب بودن، برای پوست های عادی و چرب عالی میباشد. با این حالا، ممکن میباشد روی پوست های خیلی کم آب بماسد و ظواهر آن را غیر مطلوب نماید.

کرم پودر مایع
این کرم، پوستتان را به طریق شگفت انگیزی یکپارچه می‌نماید. نسبتاًً برای هر گونه پوستی میتوانید از این کرم پودر به کار گیری فرمایید. کرم پودر مایع را میتوانید با براش یا این که اسفنج به فعالیت ببرید و آن را به راحتی روی پوست خویش پخش نمایید.

این دسته کرم پودر از دید قوام، دوره ماندگاری و ترازو آبرسانی گونه های متفاوتی داراست. براین اساس، درین گونه گزینش شما گسترده خیس میباشد. مثل مدام، مطمئن گردید، گذشته از مصرف این مدل کرم پودر، پوستتان را تماما با برنامه ی حفظ از پوست فراهم نموده اید.

کرم پودر پودری
کرم پودر پودری مورد ی قابل قبولی برای مات کردن درخشش پوست چرب میباشد.

کرم پودر پودری کمترین شباهت را به کرم پودرهای دیگر دارااست. افزون بر این، ماندگاری آن نسبت به بقیه اشکال کرم پودر، کمتر میباشد. ازآنجاکه پوست شما به صورت مداوم در حین روز چربی ساخت می‌نماید، لازم میباشد که پودر را تجدید فرمائید. به این ترتیب، اگرچه این جور تولیدها مورد ی قابل قبولی برای مات کردن درخشش پوست چرب می‌باشند اما به یادماندنی نیستند.

همینطور، از‌آنجا که کرم پودر پودری خطوط ریز و نواحی کم آب خیس پوست را پر رنگ می‌نماید، کسانی که پوستشان کم آب میباشد یا این که چین و چروک دارااست، کمتر مایلند از آن به کارگیری نمایند.

کرم پودر کرمی
آبرسانی این گونه کرم پودر طولانی تر از اشکال دیگر میباشد. در حالتی‌که می‌خواهید لکه های کم آب روی پوستتان، جلب دقت نکنند و کرم پودر تماما روی پوستتان بنشیند، فرمولاسیون کرمی مناسب ترین تعیین میباشد.

این دسته کرم پودر به طور پمپی، تیوبی و فشرده در بازار وجود دارد. مانند کرم پودر مایع، کرم پودر کرمی را با به کارگیری از براش یا این که اسفنج منحصربه‌فرد به فعالیت ببرید. کرم پودرهای کرمی از دید قوام، نمای آخری، عصر ماندگاری و غیره متفاوتند. در‌این دربین خیلی مهم میباشد که تماما تحقیق نمائید تا شایسته ترین کالا را برای خویش بیابید.

چرا می بایست از کرم پودر بهره مند شد؟
کرم پودر، مبنا ای میباشد که بر روی آن کل آرایش و پیرایش خویش را انجام خواهید اعطا کرد. به صورت با جزییات بیشتر، کرم پودر نوعی فرآورده آرایشی میباشد که به طور (و گه گاه گردن، سینه و تن) اعمال می‌گردد تا پوست یکنواخت خیس شود.

به عبارتی‌طور که خواندید، این متاع از حیث بافت، رنگ و قوام طیف گسترده ای دارااست. به همین علت، برای اینکه شایسته ترین مدل کرم پودر را برای خویش پیدا نمایید، فهم و شعور تفاوت های آن ها مهم میباشد.

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی