مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

کرم پودر مایع

بهترین مارک کرم پودر
نخست جور پوست رو به چهار مجموعه تقسیم می‌کنیم: چرب کم آب مختلط نرمال 1- کرم پودر مایع رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن راحت میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد. این کرم‌ها معمولا برای پوست‌های نرمال و کم آب مطلوب میباشند و کسانی که...

 در آغاز گونه پوست رو به چهار تیم تقسیم می‌کنیم:

چرب
کم آب
مختلط
نرمال
1- کرم پودر مایع
رایج‌ترین و دوستداشتنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون استعمال از آن سهل وآسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد. این کرم‌ها معمولا برای پوست‌های نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا هستند می بایست از دسته Oil Free آن به کار گیری نمایند. کمی از کرم پودر مایع را به طور نقطه‌ای روی رخ بگذارید و با پد یا این که انگشت به تمامی جای رخ پخش فرمائید.

2- کرم پودر
این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می‌باشند به خصوص مطلوب پوست‌های کم آب می باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این عمل از یک اسفنج مرطوب امداد بگیرید.

3- پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری دارااست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ رخ چرب (سوپرا) و کم آب (آکوا) وجود دارد و به کارگیری از آن به امداد اسفنج میباشد که معمولا روی آن در لحاظ گرفته شده‌است.

4- پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین داراست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی آسیب بسیار مطلوب میباشد. کمی از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو نمایید.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی