مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد مقابسیاری از خانم ها طرفدار به کار گیری از کرم پودر به جای پنکک می‌باشند. چون در استعمال از کرم پودر انعطاف بیشتری نسبت به پنکک موجود است و امکان ادغام کردن رنگ های کرم پودر منجر می‌شود که رنگ های بیشتری برای تعیین وجود داشته باشد. البته خصوصیت های یک کرم پودر خوب چه است؟ آیا به هر مدل کرم پودر و برندی میتوان اعتماد کرد؟ درین نوشته‌علمی به بازنگری مهمترین خصوصیت های یک کرم پودر خوب خوا‌هیم پرداخت تا بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید.

خصوصیت های یک کرم پودر خوب | کرم پودر چه می‌باشد؟
کرم پودر یکی‌از مواد آرایشی میباشد که بر شالوده امولسیونی ایجاد می گردد و موقعیت نصفه مایع دارااست. شایسته ترین وسیله برای به کار گیری از آن اسفنج ها می‌باشند چون سبب پخش شدن یکنواخت مواد کرم پودر بر روی پوست میگردند. این ماده آرایشی تحت عنوان زیرساز آرایش و پیرایش چهره به کار گیری می گردد و مهم‌ترین وظیفه آن ساخت شرایط یک پارچه و یکنواخت کننده پوست و پوشاندن عیوب آن گذشته از پیرایش میباشد. ولی خصوصیت های یک کرم پودر خوب در تعیین آن نقش بسیار مهمی را داراست. چون در صورتی‌که کرم پودر خیر و خوبی را تعیین نمائید منجر طبیعی جلوه دادن رخ خویش و زیباتر شدن می شوید. البته گزینش خطا آن سبب ساز نازیبا شدن و غیرطبیعی جلوه دادن فیس شما میگردد.

خصوصیت های یک کرم پودر خوب | معرفی گونه های کرم پودرها
شایسته ترین کرم پودرها از حیث پوشانندگی در مثال های مختلفی وجود دارا هستند که شما با دقت به نیاز خویش می‌توانید یکی آن‌ها را تعیین نمائید. به دنبال شما‌را با چندین مثال از گونه های کرم پودرها و شیوه به کار گیری آنان آشنا می کنیم.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی