مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

کرم پیرایش خانگی

بهترین مارک کرم پودر
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2استفاده از برخی مواد طبیعی و خانگی برای پوست می تواندبه مرور دوره منجر بهبود تندرست پوست نیز بشود

استعمال بیش تر از اندازه از اسباب و اثاث آرایشی رخ شما‌را خسته و شکسته خیس نشان میدهد و احساس نیکی را نیز به دور و بری ها تان منتقل نمی نماید. استعمال از یک ارایش معمولی و اساس جذابیت بیشتری به صورت شما می‌بخشد و شما‌را برنا خیس نشان میدهد. امروز میخواهیم در‌این بخش از نیک صالحی یادگرفتن تولید کرم آرایش و پیرایش خانگی را به شما دوستان عزیز خاطر دهیم.

تولید کرم آرایش و پیرایش خانگی
آیا میدانید که در‌صورتی‌که دارنده پوستی نسبتا سلامت میباشید ، می‌توانید از یک آرایش و پیرایش ابتدایی برخوردار گردید؟! کرم ها و کاورهای آرایشی گرانقیمت می باشند البته فراموش نکنید که شما میتوانید گونه خانگی آن را تنظیم نمایید. بانوان مدام عشق و علاقه دارا هستند که از کرم های کاور فیس استعمال کنند با به کار گیری از آرایش و پیرایش و یک مبنا می قدرت فیس ای خوشگل داشت.

کرم پیرایش خانگی
طریق تولید کرم آرایش و پیرایش خانگی
استعمال از کرم های اساس در پیرایش منجر می گردد که صورت شما درخشنده خیس بنظر رسد.

کرم های اساس یا این که کاور امداد بزرگی برای کسانی میباشد که منافذ پوستی بازی دارا هستند که با کرم های معمولی پوشانده نمی‌شوند. البته این کرم ها به نسبت حجمی که دارا‌هستند گرانقیمت بوده و سریعا تمام میشوند. پس دسته خانگی آن می‌تواند به شما یاری دهد که پولتان را پس انداز فرمایید.

پرایمر خانگی با به کارگیری از کانسیلر یا این که کرم شالوده

در اینجا یک فرمان راحت برای تنظیم پرایمر را آیتم اشاره قرار می‌دهیم که عنصر اصلی آن استعمال از کانسیلر و یا این که کرم مبنا میباشد.

مواد موردنیاز : کانسیلر یا این که کرم اساس مایع / کره یا این که مرطوب کننده تن بی رنگ یا این که سپید / ژل واضح آلوئه ورا ( از روی اختیار ) / خلال دندان و برس / کاسه.

شیوه تهیه و تنظیم : مقدار موردنیاز از کانسیلر و کرم اساس را باطن کاسه بریزید و به مقدار متساوی کره تن یا این که مرطوب کننده را به مواد باطن کاسه بیشتر نمایید. مرطوب کننده بعنوان قابل انعطاف کننده فعالیت می‌کند و باعث می‌گردد که پیرایش به پوست بچسبد و زمانی که به کانسیلر یا این که کرم ما طولانی تر میشود از کم آب شدن و خط افتادن آن پرهیز می نماید و هم اکنون آن را با یک خلال دندان و یا این که برش پیرایش ادغام نمائید تا عده ها حل شوند.

نحوه تهیه و تنظیم کرم پیرایش خانگی
درصورتی که می‌خواهید جوش هایتان بهتر پوشیده شوند کانسیلر بیشتری به مواد بیشتر فرمائید. این کرم برای پوست های کم آب پیشنهاد می شود و حتی آن را بیشتراز حد چرب نمی نماید. شما همینطور ، می‌توانید یک سری قطره ژل آلوئه ورا را به آن طولانی تر فرمائید تا پوست شما از مواد پرخاصیت سود مند شود.

آلوئه ورا باعث مات شدن پوست میشود. همت نمایید آن را در یخچال فریزر و یا این که فریز نگه داری فرمایید و فراموش نکنید که‌این مواد نیز همانند جور تجاری آن که در اسباب و اثاث پیرایش فروشی ها یافت می گردد ، بسیار موءثر خواهد بود.

آیتم های دیگر

ژل آلوئه ورا : آلوئه ورا یک جنس مراقبتی بسیار خوب برای پوست بشمار میاید که می‌تواند برای معالجه اکثری از بیماریهای پوستی مانند آکنه ، سوختگی و اگزما آیتم به کارگیری قرار گیرد.

پودر برنج : بعضا اشخاص از پودر برنج بعنوان یک پرایمر استعمال می‌کنند این ماده در رژیم های زیبایی کشورهای شرقی بسیار به چشم می خورد و اینک نیز برای ایجاد مواد آرایشی بکار می رود. جهت استعمال از پودر برنج بعنوان کرم کاور برای رخ ، بهتر میباشد مقدار پاره ای از آن را با یک قاشق غذاخوری آب ترکیب فرمائید و بر روی رخ خویش بمالید.

گلیسیرین : مقدار هم اندازه از آب و گلیسیرین را باهم ترکیب فرمایید. آن را در یک اسپری بریزید و با یاری یک برس به طور خویش بمالید. بگذارید کم آب شود آنگاه آن را با دستمال کاغذی بپوشانید. این ماده برای پوست های کم آب پیشنهاد می شود و از ماسیده شدن کرم بر روی فیس شما پرهیز میکند.

همینطور بخوانید : تاثیر این ویتامین برای جوانسازی و تندرست پوست!
هیدروکسید منیزیم : ( مایع شیری رنگی که هیدروکسید منیزیم میباشد. ) استعمال از این ماده برای پوست های چرب سفارش می شود. منجر مات شدن پوست چهره می‌گردد و دربردارنده مواد پرخاصیت برای پوست میباشد. گذشته از اینکه آرایش و پیرایش فرمایید آن را با مرطوب کننده خویش ترکیب فرمایید و به طور خویش بمالید.

معرفی چندین کرم آرایش و پیرایش خانگی
روغن های طبیعی : روغن های طبیعی را با آب حرارت دهید بعد رنگدانه های معدنی با رنگ خنثی را به آن‌ها طولانی تر فرمایید تا مشابه یک کرم شود و بافت مومی پیدا نماید.

محلول لنز : مقداری محلول لنز را به حریم دیده خویش بمالید آنگاه سایه دیده خویش را بزنید این منجر میشود که سایه دیده جلوه بیشتری داشته باشد و از دید ارزش نیز بصرفه میباشد.

بدنیست فرمان تهیه و تنظیم یک کرم شب خانگی فوق العاده را بدانید

آلودگی هایی که در حین روز بر روی پوست شما می نشینند را می‌توانید با یک کرم دست‌ساز خانگی در انتهای شب بر طرف کرده و پوست خویش را ریکاوری نمائید.

بعداز جراحت دست ها، از آلودگی و فشار های روز ، پوست شما به محافظت و ماساژ در شب هنگام نیاز داراست ، درین بخش از تندرست پوست و مو نمناک یک راهبرد برای تنظیم کرم شب طبیعی خانگی برای تغذیه و احیای پوست شما موجود هست که برای تنظیم آن سیب نقش مهمی دارااست . سیب ، بی نیاز از ویتامین A ، B،C، میباشد همینطور، دربردارنده بتاکاروتین و اسید مالیک و آنتی اکسیدان است این مواد مفید به سلامت و برنا ماندن پوست امداد می نماید.

کرم پیرایش خانگی
شیوه تنظیم کرم پیرایش خانگی
اسید مالیک که یک اسید آلفای هیدروکسی می باشد،برای قابل انعطاف و صاف بودن پوست موثر میباشد ، آنتی اکسیدان هایی که در سیب موجود هست، سبب ساز ارتقا درخشندگی و برنا سازی پوست می‌شود.

این کرم شب ،همینطور دربردارنده روغن زیتون و گلاب مازاد نیز می‌باشد هر دوی این مواد بیشتر ، سبب ساز بهبود رنگ پوست و کاهش رنگدانه می شوند ؛ علاوه بر این روغن زیتون تحت عنوان یک قابل انعطاف کننده طبیعی پوست کار می نماید و تاثیرات سن را بر روی پوست کاهش می دهد که برهان آن، وجود چربی های تندرست و آنتی اکسیدان های مو جود است.

کرم شب خانگی موءثر برای به کارگیری در انتهای روز های مشقت بار و مالامال تنش
گلاب، یک یاری کننده فوق العاده زیبایی میباشد که آکنه را معدود می‌نماید و تعادل PH پوست را محافظت می‌نماید، آسیب ها را بهبود می‌بخشد ، بافت پوست را ترمیم می‌کند و پیری پوست را نیز احیا میکندو خاصیت آهسته بخش، ضد التهاب و آنتی اکسیدانی دارااست و دارنده بویی، بسیار دلپذیر می باشد.

کرم شب خانگی با استعمال از سیب، گلاب و روغن زیتون

یکی سیب روغن زیتون گلاب ادغام کن خنجر قابلمه یکی قاشق یک کاسه پلاستیکی یا این که شیشه ای

طریق اصلاح کردن کرم شب خانگی با سیب

۱٫ سیب را به ۲ نصیب برش دهید و دانه های آن را در بیاورید و آن گاه به تکه های کوچکتر خرد فرمایید.

۲٫ تکه ها را داخل ادغام کن بریزید و نصف فنجان روغن زیتون به آن بیش تر نمائید.

۳٫ آن‌گاه ترکیب کن را پر‌نور نمایید و حدود ۵ تا ۷ دقیقه شکیبایی نمائید ،تا تماما ادغام شوند و یک مخلوط غلیظ بدست آید.

۴٫ ادغام را داخل قابلمه بریزید و حرارت دهید، و به بازه یکسری دقیقه طاقت فرمائید تا گرم شود.

۵٫ بعد از آن اذن دهید تا ادغام خنک شود آنگاه، نصف فنجان گلاب به آن بیفزایید و در انتها آن را داخل کاسه پلاستیکی یا این که شیشه ای استرلیزه نگهدارید.

۶٫ شما می‌توانید به بازه ۴ الی ۶ روز ،آن را داخل یخچال فریزر محافظت فرمائید و هر روز از آن استعمال فرمائید. عدد نوشته‌ی‌علمی می توانید دستکاری فرمائید، برای به کارگیری اضافه لطفا به بخش افزایش مراجعه‌نمایید.
 

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی