مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
استعمال از بعضی مواد طبیعی و خانگی برای پوست می تواندبه مرور عصر سبب بهبود تندرست پوست نیز بشود

به کارگیری بیشتراز اندازه از اسباب آرایشی رخ شما‌را خسته و شکسته خیس نشان می‌دهد و احساس خیر را نیز به دور و بری ها تان منتقل نمی نماید. به کارگیری از یک ارایش بی آلایش و شالوده جذابیت بیشتری به فیس شما میبخشد و شما‌را برنا خیس نشان می‌دهد. امروز می‌خواهیم درین بخش از نیک صالحی فراگیری تولید کرم پیرایش خانگی را به شما دوستان خاطر دهیم.

تولید کرم پیرایش خانگی
آیا می‌دانید که در صورتی‌که دارنده پوستی نسبتا سلامت می‌باشید ، میتوانید از یک پیرایش ابتدایی برخوردار گردید؟! کرم ها و کاورهای آرایشی گرانقیمت می باشند ولی فراموش نکنید که شما میتوانید گونه خانگی آن را تهیه و تنظیم نمائید. بانوان مدام عشق و علاقه دارا‌هستند که از کرم های کاور فیس به کارگیری کنند با به کار گیری از آرایش و پیرایش و یک اساس می اقتدار رخ ای خوشگل داشت.


نحوه تولید کرم آرایش و پیرایش خانگی
استعمال از کرم های اساس در پیرایش باعث می گردد که فیس شما درخشنده خیس بنظر رسد.

کرم های مبنا یا این که کاور یاری بزرگی برای کسانی میباشد که منافذ پوستی بازی دارا‌هستند که با کرم های معمولی پوشانده نمی‌شوند. البته این کرم ها به نسبت حجمی که دارا هستند گرانقیمت بوده و سریعا تمام میگردند. پس جور خانگی آن می‌تواند به شما یاری دهد که پولتان را پس انداز فرمائید.

پرایمر خانگی با به کارگیری از کانسیلر یا این که کرم شالوده

در اینجا یک امر سهل برای تنظیم پرایمر را آیتم اشاره قرار میدهیم که عنصر اصلی آن به کارگیری از کانسیلر و یا این که کرم اساس میباشد.

مواد مایحتاج : کانسیلر یا این که کرم شالوده مایع / کره یا این که مرطوب کننده تن بی رنگ یا این که سپید / ژل واضح آلوئه ورا ( ازروی اختیار ) / خلال دندان و برس / کاسه.

طریق تهیه و تنظیم : مقدار ما یحتاج از کانسیلر و کرم شالوده را باطن کاسه بریزید و به مقدار هم اندازه کره تن یا این که مرطوب کننده را به مواد باطن کاسه بیشتر نمائید. مرطوب کننده بعنوان قابل انعطاف کننده کار می نماید و سبب ساز می‌گردد که آرایش و پیرایش به پوست بچسبد و زمانی که به کانسیلر یا این که کرم ما بیشتر می‌شود از کم آب شدن و خط افتادن آن دوری می‌نماید و درحال حاضر آن را با یک خلال دندان و یا این که برش پیرایش ادغام فرمایید تا جمع ها حل شوند.

روش تنظیم کرم پیرایش خانگی
در صورتی میخواهید جوش هایتان بهتر پوشیده شوند کانسیلر بیشتری به مواد بیش تر نمایید. این کرم برای پوست های کم آب سفارش میشود و حتی آن را بیشتراز حد چرب نمی نماید. شما همینطور ، می‌توانید چندین قطره ژل آلوئه ورا را به آن طولانی تر نمائید تا پوست شما از مواد مغذی منفعت مند شود.

آلوئه ورا باعث مات شدن پوست می گردد. کارایی نمائید آن را در یخچال فریزر و یا این که فریز نگه داری نمائید و فراموش نکنید که‌این مواد نیز همانند مدل تجاری آن که در اسباب و اثاث پیرایش فروشی ها یافت میگردد ، بسیار اثرگذار خواهد بود.

مورد های دیگر

ژل آلوئه ورا : آلوئه ورا یک فرآورده مراقبتی بسیار خوب برای پوست بشمار می‌آید که میتواند برای معالجه اکثری از بیماریهای پوستی مانند آکنه ، سوختگی و اگزما گزینه استعمال قرار گیرد.

پودر برنج : بعضی اشخاص از پودر برنج بعنوان یک پرایمر استعمال مینمایند این ماده در رژیم های زیبایی کشورهای شرقی بسیار مشهود است و اینک نیز برای ایجاد مواد آرایشی بکار می رود. جهت به کار گیری از پودر برنج بعنوان کرم کاور برای چهره ، بهتر میباشد مقدار پاره ای از آن را با یک قاشق غذاخوری آب ترکیب نمائید و بر روی چهره خویش بمالید.

گلیسیرین : مقدار معادل از آب و گلیسیرین را باهم ادغام فرمایید. آن را در یک اسپری بریزید و با امداد یک برس به طور خویش بمالید. بگذارید کم آب شود آنگاه آن را با دستمال کاغذی بپوشانید. این ماده برای پوست های کم آب پیشنهاد میشود و از ماسیده شدن کرم بر روی چهره شما پرهیز می نماید.

همینطور بخوانید :  لکه های قهوه ای پوست خویش را با نحوه های طبیعی معالجه فرمایید!
هیدروکسید منیزیم : ( مایع شیری رنگی که هیدروکسید منیزیم میباشد. ) به کار گیری از این ماده برای پوست های چرب پیشنهاد میشود. سبب مات شدن پوست فیس میشود و دربردارنده مواد پرخاصیت برای پوست میباشد. گذشته از اینکه آرایش و پیرایش نمایید آن را با مرطوب کننده خویش ترکیب نمائید و به طور خویش بمالید.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی