مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

فون مایع

 بهترین مارک کرم پودر
فون مایع
معمول ترین و دوست داستنی ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کار گیری از آن سهل و آسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد. این کرم ها معمولا برای پوست های نرمال و کم آب مطلوب میباشند و کسانی که پوست چرب دارا هستند بایستی از گونه oil free آن به کار گیری نمایند. کمی از کرم پودر مایع را به طور نقطه ای روی فیس بگذارید و با پد یا این که انگشت به تمامی جای رخ پخش نمایید.

کرم پودر
این کرم ها بسیار مرطوب و بی نیاز میباشند به خصوص مطلوب پوست های کم آب می‌باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این عمل از یک اسفنج مرطوب یاری بگیرید.

پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری داراست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ رخ چرب ( سوپرا ) و کم آب ( آکوا ) وجود دارد و به کار گیری از آن به امداد اسفنج میباشد که معمولا روی آن در لحاظ گرفته شده‌است.

پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین دارااست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت بسیار مطلوب میباشد. کمی از آن را روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو فرمائید.


کرم پودر مطلوب پوست کم آب
بعداز خزینه پوست رخ شان شم کشیدگی و خارش مینماید. رنگ صورت شان به خیال و خاطر منعکس شدن ندادن نوروفروغ مات و مایل به خاکستری میباشد و کمتر اثری از آکنه در پوست شان به چشم میخورد. در شرایطی که جزو این جور اشخاص میباشید؛ یعنی کالا پوست شما کم آب میباشد پس می بایست کرم پودرهایی مطلوب با پوست تان را بخرید. حق تقدم در تعیین شما می بایست کرم پودری باشد که کمبود پوست تان را جبران نماید و موقعیت شادابی به پوست شما داده و روشنایی را به اندازه کافی در فیس تان منعکس شدن دهد. به هیچ عنوان از کرم پودرهایی مثل پن کیک های کم آب به کارگیری نکنید کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین تعیین برای شما می باشند و تمام کرم پودرهایی که موقعیت شاینی دارا‌هستند رخ شما‌را سرزنده خیس و زیباتر نشان می‌دهند البته در‌صورتی‌که مشکلی در پوست تان مثل لک، اسکار و…دارید و پوشش این کرم ها را مطلوب نمی‌بینید در آغاز پوست تان را مرطوب نمائید و یک لایه پن استیک یا این که فون چرب ( سوپرا ) روی پوست تان بزنید و بعداز کرم پودر مایع استعمال نمایید.

کرم پودر مطلوب پوست چرب
بعضا اشخاص بعداز شست وشو پوست شان خیلی زود چرب میگردد و منافذ گشوده زیاد، جوش های آکنه ای و برخلاف پوست های کم آب ظاهری درخشان دارااست؛ در صورتیکه پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر مسلما به لیبل آن اعتنا فرمایید که روی آن واژه و کلمه oil free یا این که matt مندرج باشد. در غیر این چهره خیر صرفا براقی پوست شمارا تشدید میکند بلکه می بایست خودتان را برای زدن جوش های بدتر فراهم فرمایید. کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب وپن کیک های کم آب تعیین نیکی برای به کارگیری روزانه شما میباشد. در صورتی‌که که پوستتان نیاز به یک پوشش توانمند خیس داراست گذشته از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه ازفون کم آب ( آکوا ) روی پوست تان بزنید.

ثبت کرم پودر
خیلی از خانم ها به خصوص اشخاصی که پوست چرب دارا هستند از دوام نادر کرم پودر روی صورتشان گله می‌نمایند. به کار گیری از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این ایراد را تا حدود متعددی برطرف می‌کند.


کرم پودر مطلوب پوست ادغام
پوست ادغام، معمول ترین جور پوست میباشد. نصیب Tصورت (زنخدان، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا درین نواحی جوش سرسیاه یا این که آکنه به چشم می‌خورد و سایر نصیب ها کم آب خیس میباشد. پوست در فصل تابستان معمولا به مختصات پوست های چرب و فصل‌زمستان به پوست های کم آب شباهت داراست. چنانچه پوست شما در‌این جور جای دارد بایستی یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب برای ۲ فصل سوز‌و‌سرما و گرما داشته باشید. در مجموع کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش خیر برای پوست های ادغام میباشد.


رنگ کرم پودر
بعداز گزینش گونه کرم پودر که با فرآورده پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد گزینش رنگ کرم پودر اهمیت متعددی داراست. در غیر این رخ کرم پودر فیس شما‌را مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی میکند. برخی ها به غلط یکسری رتبه پر‌نور خیس یا این که تیره خیس از رنگ پوست شان را گزینش می‌نمایند. زدن کرم پودر پر‌نور خیس از پوست فیس را کهن سال خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره خیس از پوست صورت را کدر نشان می‌دهد. پس برای داشتن پوستی قشنگ و طبیعی بایستی رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوست تان باشد. نسبتاً اکثر مارک های دارای اعتبار آرایشی تستر دارا هستند تا شما بتوانید ریلکس خیس تعیین نمایید. ولی یکی شایع ترین خطاها خانم ها برای گزینش رنگ کرم پودر،آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد در صورتی اختلاف رتبه متعددی فی مابین رنگ پوست چهره با دست موجود است. شایسته ترین راه و روش برای گزینش رنگ مطلوب زدن مقدار مقداری از آن روی قسمتی از فیس مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در فروغ و روشنایی طبیعی میباشد.

 

  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی