مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
گام دهم: خط دیده
به کارگیری از خط دیده میتواند خلل باشد: یک نادرست کوچک و شما با چشمانی که دورشان سیاه گردیده روبه رو میشوید. با به کار گیری از این نکات ضروری برای استعمال از خط دیده، اشتباهات آرایش و پیرایش دیده خویش را از فی مابین ببرید.

گونه های خط دیده:
خط دیده مایع: در حالتی که در ادامه اعتنا میباشید، خط دیده مایع شایسته ترین دوست شما میباشد. می توانید خط دیده مایع را در پیاله‌هایی به صورت بطری پیدا نمائید، که با یک بورس خوب فرو رفته در آن استعمال میگردد. همینطور میتوانید خط دیده مایع را در بسته‌بندی هایی به صورت خودکار نیز تهیه و تنظیم نمایید.
طریق به کارگیری: با خط دیده مایع، در کناره داخلی دیده خویش خط را نازک آغاز نمایید، آنگاه سمت کناره بیرونی دیده خط را قطور‌خیس فرمائید. میتوانید کشیدن خط دیده را از اواسط دیده یا این که از کناره داخلی دیده استارت کرده و نوک بورس منحصر ترسیم خط دیده را تا حد ممکن در حدود خط رشد مژه ها نگه دارید. از نصیب نازک برس خط دیده برای تولید خط های کوچک در زمان خط مژه ها به کار گیری نمایید، بعد از آن آنان‌را به هم وصل فرمائید تا فضاهای خالی را لبریز نمایید. در صورتی دست شما می‌لغزد، نگران نباشید! کمی از تمیز کننده آرایش و پیرایش دیده را روی نوک گوش منزه کن بمالید و محل آن را منزه نمائید.

ژل خط دیده: این دسته خط دیده معمولاً در یک پیاله کوچک قرار می گیرد، با یک بورس باریک برای کشیدن خط دیده. خط دیده ژل برای تولید یک دیده گربه فوق العاده میباشد.
روش به کارگیری: بورس اختصاصی خط دیده را درون پیاله محتوی ژل خط دیده فرو فرمایید. خودکار موی را چرخانده تا اطمینان نتایج شود که هر دو طرف بورس تماماً به ژل آغشته گردیده باشد وشروع به کشیدن خط دیده از اواسط خط مژه ها به سمت خارج دیده نمایید. بعد یک خط از کناره داخلی دیده خویش را به سمت میانه بکشید ، و در غایت این دو خط را به هم متصل نمایید.

خط دیده قلم: این به صورت معمول شایسته ترین مورد خط دیده برای مبتدیان میباشد. قلم تیز خط دیده در مسافت در میان مژه ها و دیده شما قابل استعمال میباشد و برای ساخت یک دیده سایه دار بسیار عالی میباشد.
شیوه به کارگیری: هر توشه که از آن استعمال میکنید، خودکار خط دیده خویش را تیز فرمائید. بعد از کشیدن پلک خویش به سمت خارج، نقاط کوچکی را که از کناره فرنگی پلک فوقانی شما استارت می گردد، بکشید. این فعالیت را تا کناره داخلی دیده خویش ادامه دهید تا یک خط باریک از نقاط ریز ساخت نمایید، تا حد ممکن به مژه‌ها نزدیک گردید. نقاط را با خودکار خویش وصل نمائید یا این که از یک برس کوچک سایه برای ادغام آن ها به کارگیری فرمایید.


گام یازدهم: ریمل مژه
در صورتیکه میخواهید تنها از یک جنس آرایشی به کار گیری فرمایید، ریمل بایستی در ابتدا لیست شما باشد. چنددفعه کشیدن ریمل میتواند منجر شود با یک جنبش چشمان شما درخشان‌خیس به لحاظ رسد.

ریمل را میتوانید در رنگ‌های متعدد پیدا نمائید، ولی رنگ های سیاه و قهوه ای متداول ترین میباشند. با فر دادن مژه ها با فر مژه استارت فرمایید.

 

  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی