مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

 بهترین مارک کرم پودر
در هر سنی پوست و شرایط رخ پیرایش مختص خویش را دارااست. از سنین جوانی تا میانسالی نکات ریز آرایش و پیرایش فیس خواهند اذعان کرد که چه‌طور آرایش و پیرایش کنیم تا خوشگل و دیدنی شویم.
در هر سنی چه‌گونه آرایش و پیرایش کنیم تا دیدنی و زیباتر شویم
هر خانمی هنگامی با آخر عصر مکتب و ورود به سومی ده سال معاش اش، آغاز به آراستن می‌کند، به فراخور ذوق وسلیقه اش تکنیک هایی را خاطر می‌گیرد البته نکته اینجاست که با ورود به هر ده سال و بالا رفتن سن، این یادگرفتن ها می بایست آپدیت شوند و شخص تکنیک های مطلوب با سن و سالش را خاطر بگیرد. درک کردن این نکات چه در نگهداری از پوست و چه در آرایش و پیرایش، رمز محافظت زیبایی شما تا سالیان سال میباشد.

در سن 20 سال و جوانی چه‌گونه پیرایش کنیم 
لطافت تان را مراقبت نمایید

نگهداری های لازم :

در سن 20 سالگی، در صورتی‌که از پوستی نرمال برخوردارید، تنها کافی میباشد پیش از خواب آن را بشویید. در حالتی‌که جزو افرادی میباشید که دارنده پوستی چرب میباشند از شوینده هایی که مشابه ژل میباشد به کارگیری فرمایید و در شرایطی‌که پوستی کم آب دارید از محصولاتی که دربردارنده شیر می باشند.

 مدام و در همگی هم اکنون از ضدآفتاب به کار گیری فرمائید البته خیلی مهم نیست چه برندی؛ تنها مطمئن باشید از SPF 15 یا این که 20 شامل است و از پوست شما در قبال UVA و UVB حفظ می‌کند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خویش (رخ و گردن) بمالید.

از یک مایع مرطوب کننده یا این که یک مرطوب کننده فاقد چربی به کار گیری فرمائید. اکثری از متخصصان پوست توصیه میکنند از کرم های دربردارنده رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A به کار گیری نمایید. این تولید ها شایسته ترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط دقیق و چین و چروک های پوستی، تحریک کلاژن و معالجه جوش های پوستی می‌باشند.


در جوانی چه‌طور پیرایش کنیم تا زیباتر و دیدنی شویم
نکات مهم آرایشی در سن جوانی

- درین سن که پوست مهیا جوش زدن میباشد از پنکیک و کرم پودر چرب به کار گیری نکنید چون منجر ساخت جوش و آکنه می گردد. برای اینکه به پوست تان رنگ و لعابی بدهید، بهتر میباشد از پنکیکی سبک به رنگ پوست به کارگیری نمایید.

- در شرایطی که میخواهید به چشمان تان شرایط دهید سوای اینکه پیرایش متعددی داشته باشید، بهتر میباشد روی ابروهای تان اکانت نمائید. میتوانید به ابروهای تان با مدادی قهوه ای حالتی دخترانه و معمولی بدهید تا زیبایی چشمان تان دو برابر شود.

- برای موقعیت دادن به چشمان تان می‌توانید یک آرایش و پیرایش ملیح دخترانه داشته باشید. برای این فعالیت از سایه های ملایم برای روی پلک و از سایه یه خرده تیره خیس برای کناره های دیده به کارگیری نمائید. اما مدام یادتان باشد سایه دیده را در هر حالتی محو نمائید تا کمتر خودش را نشان دهد و موقعیت طبیعی خیس پیدا نماید.

- به انواع تان با رژگونه صورتی ملایم جلوه دهید تا فیس تان وضعیت دخترانه را از دست ندهد.

- یک رژلب صورتی یا این که کالباسی بسیار ملایم میتواند تعیین خیر برای شما باشد؛ یادتان باشد هرقدر پیرایش ملایم تری داشته باشید، فیس دخترانه خیس و زیباتری خواهید داشت. 
 

در سن 30 سال چه‌طور آرایش و پیرایش کنیم 
محافظت را استارت نمایید

با وصال به 30 سالگی نگرانی های شما در زمینه‌ی جوش ها از در بین خواهد رفت البته حواس تان باشد که مراحل کاهشی پوست آغاز شده‌است. بعداز سن 30 سالگی نوروفروغ آفتاب مجال این را خواهد داشت تا تاثیرات منفی خویش را روی پوست تان نشان دهد. احتمالا متوجه گردیده اید که خطوط پوستی یا این که نقطه های تیره روی پوست تان بیش تر و معین خیس گردیده اند؛ به همین ادله به کار گیری از تولیدات ضد پیری و یک کرم دیده روزمره برای دوری از زخم های تدریجی از ضروریات میباشد.

حتی یک روز را فارغ از ضدآفتاب سپری نکنید. دقت نمایید که در‌این سنین بهتر میباشد از ضدآفتاب هایی به کار گیری نمایید که علاوه برداشتن SPF فراتر از 15 و مراقبت علیه اشعه های UVA و UVB دربردارنده آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سپید، ویتامین C و. . . باشند. همینطور کرم ضد آفتاب را به قسمتی از گردن و دست ها که نوروفروغ خورشید به آن می‌خورد هم بزنید.

 
نکات آرایشی مهم در سن 30 سالگی

- زمانی اسباب و اثاث آرایش و پیرایش میخرید، خیلی مهم میباشد که به غیر از یافت کردن اسباب و اثاث پیرایش و تامل کردن به ظاهری که میخواهید داشته باشید، به تفکر حفظ از پوست و تغذیه کردن آن هم باشید. هنگام خرید کرم پودر، مارکی را گزینش نمائید که دارنده SPF هم باشد تا حتی وقتی که ضدآفتاب نمی زنید، یک لایه حافظ روی پوست شما باشد.

- زمانی به سن 30سالگی می رسید، شاید حس فرمایید لب های تان برجستگی کهن را ندارد و بد وجود ندارد از رژلب هایی به کار گیری فرمایید که خواص پررنگ سازی دارا‌هستند. رنگ های سفارش گردیده برای سن شما در طیف پر‌نور مثل صورتی، کرم یا این که گلبهی با امکان پوشانندگی بهتر میباشد.

- برای آرایش و پیرایش دیده در زمان روز از رنگ های خنثی مثل صورتی یا این که کرم به کار گیری نمایید؛ مگر اینکه بخواهید پیرایش غلیظ تری داشته باشید، در‌این حالت از رنگ های تند و شبرنگ استعمال نکنید. فراموش نکنید رنگ پر‌نور و ملایم را روی پلک بزنید و سایه تیره خیس از به عبارتی تناژ رنگ را برای کناره فرنگی به کار گیری نمایید. در پایان می‌توانید با یک سایه تیره خیس رنگ تحت مژه های زیر را تیره فرمائید تا دیده وضعیت خویش را از دست ندهد.

- انواع تان را با یک رژگونه قهوه ای ملایم جلوه دهید تا چهره تان از موقعیت تصنعی بیرون نشود. تیره کردن سیرتکامل ها سن را زیادتر نشان میدهد.

- مطمئن باشید در‌این سن هنوز ابروهای تان نریخته میباشد اما در‌حالتی که میخواهید ابروهایی زیباتر داشته باشید با یک قلم کمرنگ قهوه ای به آن‌ها وضعیت دهید البته مواظب باشید از وضعیت طبیعی بیرون نشود. 
 
 

در هر سنی چه‌گونه پیرایش کنیم تا برنا و خوشگل شویم
در سن 40 سال چه‌طور آرایش و پیرایش کنیم 
روزهای بی کلاژن

نگهداری های لازم از پوست در سن میانسالی 

خانم ها درین سن بدانند که زیرا تولید کلاژن پوست کمتر میشود، بایستی طولانی تر از کرم های دربردارنده کلاژن استعمال نمایند. این دسته کرم ها پوست های وارفته و افتاده را کشیده، خواص الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می‌دهند و منجر کاهش ترازو چین و چروک میشوند.
در اشخاص بالای 40 سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست دارااست چون درین سنین پوست کم آب و بی موقعیت گردیده و تغییر تحول رنگ پیدا میکند. مرطوب کننده ای که دربردارنده اسید لاکتیک باشد، خیر فقط لکه های پوستی را از دربین برده و رنگ پوست را به شرایط اول گشوده می گرداند، بلکه رطوبتی به پوست میدهد که منجر درخشش آن می گردد.

نکات آرایشی

- زیرا در سن 40 سالگی پوست کم آب می‌گردد و رطوبت خویش را از دست می‌دهد، بهتر میباشد گذشته از اینکه آرایش و پیرایش خویش را استارت فرمایید از کرم های مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمایید تا پوست قابل انعطاف شود؛ آنگاه کرم پودر یا این که پنکیک را به طور و گردن خویش بزنید.

- از آنجایی که درین سن ابروها مانند قدیمی لبریز وجود ندارد، میتوانید با مدادی قهوه ای جاهای خالی را لبریز فرمائید. برای ابروها از رنگ های پر رنگ به کارگیری نکنید زیرا رخ را تصنعی و مصنوعی خیس میکند.

- زیرا ریمل سن را زیاد نشان می‌دهد و شما می‌خواهید در‌این سن جبران مژه های ریخته گردیده را بکنید، بهتر میباشد از فرمژه برای موقعیت دادن مژه ها به کارگیری نمائید. همینطور برای اینکه چین و چروک حریم دیده پوشانده شود بهتر میباشد از سایه های قهوه ای، بنفش و. . . استعمال شود.

- از زدن رژگونه زیاد پرهیز کنید چون رخ شما‌را تصنعی مینماید. بهتر میباشد برای استعمال از رژگونه از رنگ های ملایم مثل هلویی یا این که قهوه ای استعمال فرمایید.

- برای اینکه سن تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک های حریم لب کمتر به دیده بیایند، بهتر میباشد از رژلب و خط لب همرنگ به کارگیری فرمائید. در‌این سن بهتر میباشد از رنگ های تند مثل قرمز رنگ و قهوه ای در ضیافت ها و رنگ های ملایم در مکان های همگانی استعمال شود. 

در سن 50 سال چه طور پیرایش کنیم
نگهداری های لازم
 

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • ord me

نظرات (۱)

تبریک از مطالب مفیدتان و پیشاپیش سال 1399 بر شما مدیر خلاق مبارک
 
پیشنهاد می کنم 5 دقیقه وقت بزارید و از پکیج نوروزی ورودی گوگل ایرانی سایت شیک رنک بازدید نمایید.
 
اهداف ورودی گوگل ایرانی :
- برند کردن کلمات کلیدی در نتایج جستجو فارسی و جهانی
- ترند و داغ کردن کلمات کلیدی در نتایج جستجوی فارسی و جهانی
- اضافه شدن کلمات کلیدی به لست پیشنهادات برتر گوگل در انتهای نتایج (کلمات مرتبط)
- دریافت ترافیک اختصاصی و ارگانیک از گوگل
- کسب جایگاه در نتایج برتر گوگل SERP و پیشنهادات هم موضوع
 
مزیت ورودی گوگل ایرانی برای سایت ها:
- افزایش ضریب اعتماد گوگل
- کاهش فوری رنک الکسای IRAN
- کاهش فوری رنک الکسای کشوری
- کاهش فوری بونس ریت
- ارتقا سرعت ایندکس صفحات یا مطالب
- کسب رنک بالاتر در مقایسه با رقبا (اثر گذاری روی مخاطبین شما)
- ارتقا ماهیت و جایگاه سایت شما
- افزایش قدرت مانور سایت در رقابت و جستجو
و در نتیجه:
-کسب ترافیک ارگانیک با نمایان شدن برند شما در پیشنهادهای SERP گوگل هنگام تایپ کلمه کلیدی.

خبر خوب:همزمان با رونمایی از پکیج ورودی گوگل ایرانی"طرح تخفیف نوروزی"تا 50 درصد بر روی پکیج ها اعمال گردیده است .
 
جهت مشاهده پکیج های جدید 99 ورودی گوگل با IP ایرانی به لینک زیر مراجعه بفرمایید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی