مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

 بهترین مارک کرم پودر
کرم پودر یکی فاکتورهای مهم در آرایش و پیرایش میباشد که به یاری آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یک دست داشته باشیم. کرم ‌پودر ها،سبب ساز برطرف کردن نواقص فیس میشوند و زیبایی خاصی به صورت ها میدهند. اما بعضا از خانم ها ترجیح می‌دهند که کرم‌پودر ها را به یار و همدم بقیه مواد آرایشی مطلوب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا این که کرم‌پودر های فشرده(پنکک) نیز به کار گیری کنند. برای خرید کرم مرطوب کننده مراجعه‌کنید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی با یاری کارشناسان خبرنامه موتن رو قصد داریم، که شایسته ترین کرم پودرها را از نظراقتصادی ومیان جایگاه به شما دوستان معرفی نماییم. ولی فی مابین این کرم پودرها، برندهای مطرح و گران‌قیمت برای طرفداران برندهای گران و یگانه نیز آورده شده‌است. چنانچه که نیاز به باز‌نگری و خرید کرم پودرهای متنوع خیس دارید، میتوانید از دکان اینترنتی موی بدن رو هم دیدن فرمایید.

توصیه تالیف کننده

تعیین کرم‌پودر برای اولی توشه

کرم‌پودر های اقتصادی
درمیان کرم پودرهای لوکس و اسم آشنا،کرم پودرهایی هم می‌باشند که با وجود مارک بودن، میتوانند در منزلت کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند، که درپی به معرفی آن ها میپردازیم.

۱٫کرم پودر های L’Oreal
لورال یکی برندهای سابق و حاذق در صنعت تولیدات آرایشی میباشد، که دراین باره محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر دنیا دارااست. این مارک متاع مرزوبوم فرانسه بوده و مبنا ساخت تولیدها آن بر مبنا پژوهش ها علمی، رعایت اصول بهداشتی و تست‌های شیمیایی فراوان میباشد. کرم‌ پودرهای لورال در گونه های گوناگون و حجم‌های متفاوتی عرضه میشوند، و دارنده خصوصیت هایی زیرا، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و قابل انعطاف برای تمامی گونه پوست و ارائه کرم پودرهای سوای چربی با کاربردهای متفاوت هستند. بها کرم‌پودر های لورال در حالی که کیفیت خوب میباشند، بسیار مطلوب ارائه می‌گردد.

[megadesc]سفارش مولف: ۱۰ کرم پودر برتر برای پوست کم آب[/megadesc]


خرید کرم پودر لورآل

۲٫کرم‌ پودرهای نارس Nars
نارس یکی‌از شایسته ترین فونداسیون‌ها در مارک آرایشی میباشد. این مارک دارنده مصولات بسیار خیر برای پوست‌های کم آب میباشد، پوشانندگی کرم ‌پودرهای آن بسیار مطلوب بوده و به خیال رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای که دارااست،خصوصا در فصل‌های سرد، که پوست شما بسیار حساس‌خیس و کم آب می‌گردد، بسیار مطلوب میباشد.

[megadesc]سفارش تالیف کننده: شایسته ترین کرم پودر برای پوست چرب کدام میباشد؟[/megadesc]

کرم‌پودرهای نارس با وجود داشتن SPF با ارزش های قابل قبولی ارائه می‌شوند. کرم‌ پودرهای نارس با فرمولاسیون ویژه‌ای ارائه گردیده و دارنده ماندگاری زیاد هستند. بازه زمانی دوره ماندگاری کرم پودرهای نارس تا ۱۶ ساعت خواهد بود. از معایب آن می شود به سنگین بودن بافت بر روی پوست اشاره نمود.

۳٫کرم‌ پودرهای مک MAC
تولید ها Mac از برندهای دارای شهرت میباشد، که ایجاد مرز و بوم کانادا بوده و دارنده کیفیت بسیار بالایی در مسئله تولیدات آرایشی می‌باشد. یکی‌از دلایلی که تولید ها مک، بیشتراز اندازه آیتم پسند خانم ها بوده، بخاطر پباده سازی و بسته بندی شیک و مدرنی میباشد که در محصول ها مک به عمل برده شده‌است. از مزایا وویژگی های دیگر این مال می شود به پوشش‌دهی فوق‌العاده و دارا بودن SPF وماندگاری آن تا ۸ ساعت اشاره نمود. ولی کرم پودر های مک، خیلی سریع پوست را پوشش داده و رنگدانه‌های رنگی نیز از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده اند.

 

خرید کرم پودر مک 

سفارش مولف

 روش تشخیص مک اصل از تقلبی

 کرم پودرهای در میان منزلت
در ذیل به معرفی سه کرم پودری می پردازیم که از دید کیفیت بالا میباشند و هم از دید هزینه، نسبتاً بها خیر و خوبی دارا‌هستند و تحت عنوان کرم‌ پودر های دربین منزلت شناخته میشوند.

۱٫کرم‌پودرهای لانکوم Lancom
کرم ‌پودرهای لانکوم داری پوشانندگی بسیارعالی بوده و به خیال بافت سبکی که دارا هستند، سبب هیچ سیرتکامل سنگینی بر روی پوست نمی‌شوند. از سایر مزایای کرم پودرهای لانکوم می اقتدار مطلوب بودن برای گونه های پوست و دارا بودن پوشانندگی یک پارچه و یکنواخت نیز اشاره نمود. کرم پودرهای لانکوم دارنده طیف رنگی طلایی میباشند و با آبرسانی توانمند که دارا‌هستند، قادرند تا ۱۸ ساعت بر روی پوست بنشینند.

خرید کرم پودر لانکوم

۲٫کرم پودرهای دبورا
مارک دبورا که بیشتراز ۵۰ سال از عمر آن می‌گذرد، مال سرزمین ایتالیا بوده میباشد. این مارک با ابداع و خلاقیتی که در تولیدات خویش بکار برده میباشد، دارنده محبوبیت متعددی بوده و جای خویش را در بازار آرایشی اروپا بدست آورده میباشد. کرم‌ پودر های دبورا که معمولا در حجم ۱۵ میلی‌لیتری عرضه می گردند، دارنده پوشانندگی فوق‌العاده، مات‌کننده و آبرسان می باشند و برای پوست‌های ترکیبی و مختلط نیز مطلوب می‌باشند.



 

  • ۹۸/۱۲/۲۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی