مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
شاید شما هم اسم کرم پودر دایم به گوشتان خورده باشد. مزووایت یا این که کرم پودر دایم از طریق های نوظهور در آرایش و پیرایش و زیبایی پوست میباشد که بوسیله بخش اعظمی از آرایشگران و متخصصان پوست تبلیغات وسیعی درباره با آن انجام شده میباشد. درین نحوه داعیه میگردد که کلیه لک های فیس از در میان می رود و پوستی صاف و واضح به شما کادو میدهد. در‌این مقاله مزایا و معایب این طریق را باز نگری میکنیم. با ما یار باشید.

 

کرم پودر دایم چه می باشد؟
کرم پودر دایم یا این که مزووایت که اسم اصلی آن BB Glow هست یکی‌از پایانی تکنیک های زیباسازی پوست است. درین شیوه با به کار گیری از دستگاه میکرونیدلینگ، و به واسطه سوزن‌های نانو، پیگمنت های طبیعی را به تحت پوست تزریق می نمایند. عمق تزریق این پودر به طور کامل سطحی میباشد و سبب خون‌ریزی و تخریب اپیدرم پوست نمیشود. با این طریق شما از زدن کرم پودر به بازه ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می شوید! 

طبق باز بینی‌های انجام یافته، داعیه می گردد که‌این طریق همانند کرم پودر عادی وجود ندارد و منافذ پوست را نمی‌بندد و به پوست اذن‌ی تنفس خواهد بخشید.

تعداد جلسات BB Glow یا این که مزو‌وایت
تعداد جلسات برای هر فرد با دقت به لحاظ متخصص معلوم می گردد، ولی به صورت میانگین به ۳ گرد هم آیی با مسافت‌ی ۱۰ روز نیاز میباشد. (ارتفاع معالجه یک ماه میباشد.)

عارضه ها بدون شوخی کرم پودر دایم
♦ در هنگام تزریق رنگدانه های کردم پودر در ذیل پوست میتواند برای پوست خطاها متعددی تولید نماید چون ترکیباتی که در‌این پودر ها موجود هست دارنده ترکیبات سنگین مانند فلزات، آهن، زینک، سرب، جیوه و… هست که برای پوست قادر است بسیار سنگین باشد.

♦ دلایل استعمال از کرم پودر دایم در طولانی مقطع آشکار خواهد شد و سوای دلایل بودن این طریق ادعایی بیش وجود ندارد.

♦ کرم پودر دایم برای اشخاص با پوست های گوناگون ساخت نمیشود به همین استدلال ممکن میباشد روی برخی از پوست های سببب حساسیت شود.
 

  • ۹۸/۱۲/۱۴
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی