مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر

استعمال از پنکیک و کرم پودر ارتباط زیادی با مدل پوست هر فرد دارد .

بعنوان نمونه خوب تر است اشخاصی که پوستی چرب و مسئله آکنه و جوش رخ را دارند از مواد آرایشی سبک تری نظیر پنکیک استفاده کنند .

به طور کلی کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین وزن خیس هستند . البته کسانی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، می توانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم استفاده کنند . ولی خوبتر است اشخاصی با پوستی چرب، اشکال سوای روغن کرم پودرها را انتخاب کنند . چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مناسب پوست چرب نیز در سبد محصول ها خویش دارند .

در‌صورتی‌که در انتخاب پنکیک مطلوب مبتلا سردرگمی میشوید و اکثر از پوشانندگی به دنبال یک فرآورده با کیفیت میباشید تا علاوه بر محافظت، پوشانندگی قابل قبولی هم داشته باشد، یک سفارش به شما: پودر موزاییکی اون میباشد . این پنکیک مناسب انواع پوست حتی دارای اهمیت ترین ها می باشد .

روش
استفاده: به عنوان پنکیک، با استعمال از پد منحصر روی پوست فیس و گردن استعمال شود .

از رنگ های مختلف این کالا می بضاعت به تیتر رژگونه، سایه ابرو و چشم به کارگیری نمود .

همینطور با به کارگیری از یک برس پهن می توانید از این محصول برای تثبیت آرایش یا این که پررنگ نمودن خطوط صورت به کارگیری نمایید .

برای
خانمهایی که می خواهند چهره ای جوان و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کارگیری از کرم پودر خوب تر می‌باشد یا پنکیک؟
شاید شما هم جزء آن دسته از خانمهایی باشید که بعد از میکاپ سنتان عمده چشم شود که البته ناگفته نماند در عمده مواقع این رخداد خواهد زمین‌خورد و چون به نظر می برسد میتوان زیباتر از قبلی بود، هی بخش اعظم آرایش و پیرایش می کنیم و همین باعث می شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان اکثر دیده شود .

یک عدد از مهمترین پروسه فراهم سازی پوست می‌باشد که می بضاعت بیان کرد کلیدی ترین قسمت میکاپ است چرا که در‌صورتی‌که پوست یکپارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت بنابراین بایستی این تراز را اکثر مد نظر داشت .

پنکیک
و یا این که کرم ها چین و چروک ها را اکثر نشان میدهند! برای
اینکه پوستمان به جور ای چشم شود که ما فقط آن را فراهم کرده باشیم و با اشکال کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک می باشد چشم شود و به نوعی سنمان را عمده نشان ندهد خوبتر میباشد :
نکته
اول: فارغ از در لحاظ به دست آوردن سن و رنگ پوست، در شرای پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی هست که مانند آینه می درخشد ولی هر از گاهی جوشهای ریزی هم در آن دیده می شود خوب تر می‌باشد سپس از زدن ضد آفتاب مخصوص پوستتان از پنکیک استفاده نمایید چرا که در این مواقع پنکیک هم اقتدار پوشانندگی خوبی برای جوشها داراست و نیز اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که البته توجه داشته باشید که هیچگاه پنکیک را بدور چشمها نزنید ( تاکید مجدد) و تنها با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را مقداری مات فرمایید .

نکته
دوم : در حالتی که پوستی خشک دارید و همیشه مجبورید آن را با انواع کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر هست در بعضا موارد نه همیشه آنهم به ترتیبی که در تحت گفته گردیده است از پنکیک در نقطه پایان آرایشتان استعمال فرمایید چرا که در هر سنی که باشید خشکی پوستتان منجر می‌گردد که با پنکیک خطوط چهره ی شما بخش اعظم معین شود، خط مش خوبتر آن میباشد که پس از استعمال از ضد آفتاب مخصوص پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب استفاده نمایید که در صورتی که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از گونه مات آن را تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته
سوم : در حالتی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای به جا مانده از جوش دارید و می خواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و قشنگ فراهم فرمائید خوب تر است آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آنگاه از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی خوبی دارد به کار گیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آهسته ضربه زدن آن را عالی بر روی پوست بخوابانید و در نقطه نهایی عمل پد یا به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با تکان گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را یه خرده از براقی به ماتی برسانید . گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را فضا چشمها نمالید، همینطور آن را روی پوست نکشید فقط بگذارید و بردارید .

پوست
های خشک بخوانند دختران و خانم هایی که پوست زیاد کم آبی دارا‌هستند مطلقا ابتدا از مرطوب کننده ای مناسب به کار گیری کرده، پس از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و پس از جذب بی نقص آن ها از پنکیک استفاده نمایند .

سوال
پیش می آید چه مرطوب کننده ای خوبتر است؟ پیشنهاد:

روی
ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارد؟ می بایست توجه شود که پنکیک‌ ها اثر گزیده ضدآفتاب را کم می‌نمایند . علاوه بر این پنکیک در بعضی مواقع منجر گشوده شدن منافذ پوست میگردد . با در نظر داشتن این نکات، می توانید در فیس تمایل، ضد آفتابی را تعیین نمایید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد .

ضد
آفتابی با این ویژگی ها نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع برند ها گزینش برایتان سخت است؟

چطور
پنکیک بزنیم؟ اولین و اصلی ترین تراز آن هست که پد پنکیک خود را مرطوب کنید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در صورتیکه به دنبال یک پوشش ارگانیک روی پوست فیس تان هستید، پد را فراوان مرطوب نکنید و همچنین برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید . با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را آغاز نمایید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت تر بنظر رسد و هرچه قدر از مرحله صورت را که می توانید پوشش بدهید : صورت، چانه، گوشه های بینی و خطوط نزدیک دیده .

چه
پنکیکی بزنیم؟


با
چه چیزی پد پنکیک را مرطوب کنیم؟ این‌که
می‌گوییم اولیه پد پنکیک را تر فرمایید به این معنی نمیباشد که آن را زیر شیر آب بگیرید بلکه در منظور چکاندن یک سری قطره آب است!
اگر
این کار برایتان طاقت فرسا می باشد با یک تیر دو نشان بزنید و از اسپری آب استعمال کنید:
همانگونه که در مقاله‌ها قبلی عنوان گردید، اسپری آب با آب تفاوت دارد . به کارگیری از آن را به دلیل خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردش پیشنهاد می شود .

اسپری
آب را نمی شناسید؟ یک پیشنهاد:


روایت از دل پارکی ارگانیک آغازمی‌شود . تاریخچه پربار اَوِن از دهکده‌ای کوچک واقع در جنوب فرانسه مقدمه شد . دهکده زیبا و دیرین اَوِن در دره «اورب» در دل بوستان محلی «هات لانگدوک» واقع گردیده می باشد . موقعیت اقلیمی این دهکده، پوشش گیاهی سرسبزی را آماده آورده و اَوِن تحت تأثیر دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس ازآب و هوای فراوان معتدل همپا با تابش کافی نور و روشنایی خورشید برخوردار هست . البته اذن بدهید از ابتدا استارت کنیم . . .
داستانی
زیبا و جالب سال ۱۷۳۶ میلادی: تمامی چیز زمانی استارت شد که اسب مارکیز روکوزل از خارش شدیدی سختی میبرد و پس از اندکی شناور بودن داخل رودخانه اورب معالجه شد! این‌گونه بود که خاصیت ضد التهابی و تسکین‌دهندگی چشمه آب گرم اَوِن کشف شد .
۱۷۴۳: اول بیماران وارد دره اورب و چشمه «سنت اودیل» شدند .
۱۸۷۱: پس از ارسال بطری‌های دربردارنده آب چشمه آب گرم اَوِن برای قربانیان آتش‌سوزی بزرگ شیکاگو، ایالات متحده به خاصیت آن پی می‌برد .
۱۸۷۴: از سوی دولت فرانسه این چشمه به عنوان «منافع عمومی» اعلام میشود .
۱۹۹۰: تجدید بنا مرکز آب درمانی انجام میپذیرد . آزمایشگاه‌های تخصصی پوست ابتدا به فعالیت می کنند .
سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳: کارخانه گسترش می‌یابد .
۲۰۰۴: راءس آب درمانی گسترش پیدا می نماید .
۲۰۰۷: آزمایشگاه‌های تخصصی پوست اَوِن با در اختیار قرار دادن تولید ها برای نزدیک به ۱۰۰ کشور، شرایط و جایگاه مهم و پیشرو بودن خود در عرصه بین‌المللی را تثبیت می نمایند . اَوِن، فراتر از مرزها .
در سراسر جهان ارتباطی واقعی و بر مبنای اعتماد فی مابین آزمایشگاه‌های تخصصی پوست و مشتریان برقرار میگردد . این اعتماد خیر فقط دربرگیرنده فواید تخصصی کلیه تولید ها چشمه آب گرم اَوِن می‌شود، بلکه به ارتباط ترکیبات جدید و فرمول‌های خلاقانه‌ هم اعتماد مینماید .

  • ۹۸/۱۲/۱۲
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی