مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
زیرسازی پیرایش برای داشتن یک آرایش و پیرایش قشنگ و همگی چیز تمام فیس بسیار اهمیت داراست. در صورتیکه برایتان سوال میباشد که آرایشگران ماهر چطور پوست شما‌را اینقدر صاف و خوشگل میکنند به دنبال بخوانید.
فراگیری بی نقص زیرسازی پیرایش
بدون شک شما هم شنیده اید که خانم آرایشگر در طول پیرایش رخ شما همیشه واژه ی زیرسازی آرایش و پیرایش را به کارگیری می‌نماید. با خویش میگویید این زیرسازی آرایش و پیرایش چه می باشد که کلی تغییر‌و تحول در رخ و پیرایش پوست اینجانب ساخت مینماید.

نکات مهم قبلی از زیرسازی پیرایش
به هنگام استعمال از کرم های آرایشی از یک اسفنج پیرایش به کار گیری فرمائید. کرم آرایشی یا این که به عبارتی کرم پودر را به طور دایره صورت روی پوست بکشید تا بدون نقص پوست را پوشش دهد.

کرم پودر یک جلای کامل به رخ شما و پوششی براق به پوست شما می دهد.

کرم پودر برای یکنواخت کردن رنگ فیس، پوشاندن لکه ها رخ و جلا زدن به طور استعمال می گردند. کرم پودر را بایستی خیلی یکنواخت بر روی پوست کشید تا وضعیت درخشان پدا نکند.

کرم پودرهای مرغوب (مثل Kayla) دربردارنده ماده ضد آفتاب بوده و نقش مرطوب کننده نیز دارا هستند.

به کار گیری از رنگ نادرست در کرم پودر سبب ساز می‌شود که پیرایش شما رنگ حقیقی خویش را نشان ندهد و مقداری ناپاک به حیث رسد. بر عکس آنچه بخش اعظمی از خانمها تصور می نمایند، کرم پودر و مواد زیرسازی آرایشی، در صورتیکه مرغوب باشند، برای پوست بسیار موءثر بوده و مثل کرم چهره و مواد ضد چین و چروک فعالیت می‌نمایند. کرم پودرها و مواد تحت سازی آرایشی مرغوب، در صورتیکه با کرم مرطوب کننده به کارگیری شوند، لایه حفظ کننده پوست شما‌را تقویت می‌نمایند. رنگدانه های پوست شما، با به کار گیری از این مواد مرغوب، در قبال گرد و غبار و اشعه های مضر نوروروشنایی آفتاب حفاظت میگردد. برای یک حفظ خوب بهتر میباشد به واحد سنجش ماده ضد آفتابی که در کرم پودر شما موجود است توجه نمائید.

برای یک پایین سازی آرایش و پیرایش خوب شما بایستی از یک کرم پودر به طور، کرم، مایع یا این که پودر استعمال نمائید. که گزینش آن به دسته پوست شما، رنگدانه های پوست شما و همینطور معیار پوششی که پوست شما نیاز دارااست، بستگی دارااست. در شرایطی که میبینید که پوست شما به محض استعمال از کرم پودر آن را به خویش جذب می نماید، بهتر میباشد که از کرم پودر چربتر استعمال نمایید. کرم پودرهای پودری برای در اختیار گرفتن واحد سنجش چربی در پوستهای چرب بیش تر کاربرد دارا‌هستند. در حالتی که به صورت مداوم در زمان روز و هر روز از کرم پودر خوب استعمال نمایید، این زیرسازی منجر می‌شود که پیرایش شما حالتی تماما طبیعی داشته باشد .

 شیوه زیرسازی پیرایش فیس
کرم پودر و کانسیلر مطلوب و طرز زیرسازی پیرایش ، در طبیعی به لحاظ وصال آرایش و پیرایش بسیار مهم و مفید می‌باشند.برای اینکه کرم پودر را به طور به طور کامل ماهر به کارگیری فرمایید، لازم میباشد به موارد ذیل اعتنا فرمائید:

گذشته از تعیین کانسیلر و کرم پودر ، نخست بهتر میباشد گونه پوست خویش را بشناسید برای اینکار با دقت به جور پوست خویش، از فروشنده یاری بگیرید و به عنوان مثال چنانچه پوست چربی دارید دسته چرب آن را گزینش نکنید.

گذشته از آرایش و پیرایش، بدون شک پوست خویش را تماما پاک نمایید و در حالتی که پوست را با صابون خانگی شستید، با ضربات آهسته حوله آب بیش تر پوست را بگیرید و حوله را با فشار روی پوست نکشید.اینکار موجب جراحت به پوست و بروز چین های ریز پوست می‌شود.
 

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی