مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
راهنمای خرید کرم پودر برای عید باستانی
در مقاله امروز از بخش پیرایش و زیبایی شما‌را با نکاتی آشنا می‌کنیم که بهتر میباشد هنگام خرید کرم پودر به آن‌ها دقت داشته باشید.

 

کرم‌ پودر از گزاره محصول ها آرایشی میباشد که تاثیر قابل‌ توجهی در زیبایی رخ داراست و در صورتیکه رنگ و بافت آن به صحت تعیین شود، می تواند اختلالهای چهره را بپوشاند و صورت را زیباتر نماید البته گزینش اشتباه قادر است شرایط ماسیدگی روی چهره ساخت و صورت را از شرایط طبیعی بیرون نماید.

در‌پی به نکته‌هایی اشاره می کنیم که بهتر میباشد هنگام خرید کرم پودر به آن‌ها اعتنا داشته باشید.

 

چه رنگ کرم‌ پودری مطلوب پوست شماست؟
هنگام گزینش و خرید کرم پودر 3 رنگ را آزمون فرمائید؛ رنگ همرنگ با پوستتان، طیف رنگی پر‌نور‌خیس و طیف رنگی تیره‌خیس. هرکدام از این 3 رنگ را روی خط زنخدان آزمون و حوصله نمایید تا کرم‌ پودر جذب پوست شود. هر رنگی که محوتر شد، یعنی برای پوست شما مطلوب‌خیس میباشد. در صورتیکه قابلیت و امکان آزمون کرم پودر وجود نداشت، شیشه کرم‌ پودر را جلوی زنخدان‌تان بگیرید تا متوجه گردید کدام رنگ به پوستتان نزدیک‌خیس میباشد.

 

 

راهنمای خرید کرم پودر
کرم‌ پودر مطلوب پوستتان را گزینش نمایید‎.

کرم پودر بالشتی
این مدل کرم پودر مایع میباشد و پوشانندگی ضعیفی داراست، ولی بسیار پرطرفدار میباشد. به راحتی می‌قدرت این کرم پودر را روتوش کرد و نقص‌ پوستی دورازشوخی تولید نمی‌نماید. کرم پودر کوسنی یاور با اسفنج به کار گیری می‌گردد.

 

کرم پودر مایع 
کرم‌ پودرهای مایع پوشانندگی ضعیفی دارا هستند. با این درحال حاضر تعداد مصرف‌کنندگان شان بالاست و مطلوب هر جور پوستی می‌باشند. این جور کرم‌ پودر را به آسانی با اسفنجی مرطوب می‌اقتدار روی پوست پخش نمائید. استعمال از مرطوب‌کننده پایین آن نیز مشکلی ساخت نمی‌نماید.

 

کرم پودر فومی 
ترازو پوشش‌ دهی ماوس‌ها (فوم‌ها) میانگین میباشد. این جور کرم‌ پودر، در واقع، ترکیبی از پودر و کرم مرطوب‌ کننده و مطلوب پوست‌های مختلط و چرب میباشد. هنگام مصرف موشواره‌ها می بایست یه خرده آنان‌را در دستتان گرم فرمایید تا بهتر روی پوست بخوابد.

 

کرم پودر سرمی 
ترازو پوشش‌دهی کرم‌ پودرهای سرمی ضعیف میباشد. این دسته کرم پودر ها معمولا لک‌ها را چندان محو نمی‌نماید، اما واحد سنجش چین و چروک را کاهش میدهد. در واقع، این دسته کرم‌ پودر به‌ استدلال گونه بافتی که دارااست به عمق چین‌ها نفوذ کرده و با لبریز کردن شیارها چین و چروک را محو می نماید. طولانی تر کرم پودر های سرمی دربردارنده ترکیبات ضد‌پیری و مواد سپید‌کننده و پر‌نور‌کننده پوست میباشند. این گونه کرم پودر می بایست با احتیاط روی جای جراحت استعمال شود.

 

کرم پودر خامه‌ای 
گونه های خامه‌ای و غلیظ پوشانندگی جامعی دارا‌هستند. به راحتی روی پوست پخش میشوند و به‌استدلال غلظت بالا و پوشانندگی عالی و ماندگاری نیکی که روی پوست دارا‌هستند، پرطرفدارند. معمولا آرایشگران از این جور کرم‌ پودر برای پوشاندن لک و نواقص فیس به کارگیری مینمایند.

 

کرم پودر معدنی
پوشانندگی بسیار ضعیفی دارا هستند. بافت آن ها پوست را قابل انعطاف و لطیف می‌نماید و فارغ از مخلوط‌های شیمیایی و رنگ و اسانس می‌باشند، به این ترتیب معمولا مطلوب پوست‌های حساس‌اند. می توانید از نوعی از کرم پودر که پوشانندگی کار کشته‌تری داراست روی این مدل پودر امداد بگیرید، البته درصورتی که پوست بی آبی دارید، این عمل را نکنید. این پودر را به امداد فرچه یا این که اسفنج بایستی روی پوست بزنید.

 

کرم پودر رنگی 
این مدل مرطوب‌ کننده‌ها نیز از اشکال کرم پودر ها محسوب می گردند. ترازو پوشانندگی آن ها به نسبت، میانگین رو به ضعیف و مطلوب کسانی میباشد که رغبت چندانی به آراستن ندارند و ضمن مرطوب کردن پوستشان ترجیح می دهند پاره ای به پوستشان رنگ بدهند. این گونه کرم پودر طبیعی‌ترین موقعیت ممکن را روی پوست ساخت می کند.

 

کرم پودر کرمی 
کرم‌ پودرهای کرمی هم مانند گونه های غلیظ خامه‌ای که معمولا برای گریم به کارگیری می گردند، پوشانندگی نیکی دارا هستند. مبنا آن ها روغنی میباشد و معمولا ضمن ماندگاری خوب، معالجه قابل قبولی برای پوست‌های کم آب می باشند. با وجود این پیشنهاد میکنیم ذیل کرم پودر مدام از قابل انعطاف‌کننده یا این که مرطوب‌ کننده به کار گیری فرمائید.

 

کرم پودر خمیری 
این مدل کرم پودر ها هم پوشانندگی ضعیفی دارا‌هستند و چندکاره محسوب می گردند. در عین رنگی‌بودن و پوشاندن نسبی لک‌های چهره، مرطوب‌کننده می‌باشند و دربردارنده ضد‌ آفتاب و مخلوط‌های آنتی‌اکسیدان و ضد‌چروک‌اند. این گونه کرم پودر شایسته ترین جور برای استعمال روزمره میباشد.
 

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی