مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

 بهترین مارک کرم پودر
مراقبت و حفظ از پوست چرب پاره ای طاقت فرسا میباشد. هوای گرم، آلودگی دور و بر، قرار دریافت کردن در مکان های به هم ریخته و خیلی مسایل محیطی، کلیه می‌توانند تشدید کننده ترشح چربی پوست باشند. برای همین تعیین شایسته ترین کرم پودر برای پوست چرب ممکن میباشد طاقت فرسا به لحاظ رسد. فرمولاسیونی که در کرم پودر برای پوست چرب گزینه به کار گیری قرار میگیرند، می بایست اندکی مختلف از دیگر کرم ها باشد تا هم پایداری بیشتری در زمان روز داشته باشند و هم بتواند چربی سطح پوست را در هر قوانینی در دست گرفتن نماید. به همین برهان اشخاصی که دارنده پوست چرب می‌باشند، بایستی با وسواس بیشتری کرم های خویش را تعیین نمایند. به کارگیری از کرم پودر نامناسب علاوه بر ساخت ظاهری نامطلوب، منجر ریزش پیرایش چهره گردیده و دردسرساز میشود. در مقابل کرم پودر مطلوب خیر فقط پوست شما‌را شگفت انگیز مینماید بلکه با مخفی کردن نواقص آن از قبیل آکنه و جوش، ظاهری طبیعی به پوست بخشیده و همینطور سبب کاهش ترشح چربی می گردد. فراموش نکنید که کرم پودری را گزینش فرمائید که رنگ آن با پوست شما هماهنگی داشته باشد.  برای یافت کردن نزدیک ترین رنگ به رنگ طبیعی فیس، کمی کرم پودر را روی پوست گردن آزمون فرمایید.

به‌دنبال بانوی شهر لیست شایسته ترین کرم پودر برای پوست چرب از برندهای پر اسم و رسم را برای شما تنظیم نموده است که میتوانید با آزمون کردن آن ها، سازگارترین را برای پوست خویش برگزینید.

کرم پودر Bobbi Brown

فرمولاسیون این کرم پودر به طوری میباشد که قادر است تا ۱۶ ساعت ترشح چربی را در اختیار گرفتن کرده و پوست را مات نگه داراست. به علاوه قادر است نواقص پوست را به خیر و خوبی پوشش داده و ظاهری یکنواخت برای آن ساخت نماید که پوست تماما طبیعی به لحاظ رسد.

کرم پودر L’Oréal Paris
در شرایطی که در ناحیه ای زندگی میکنید که آب و هوای گرم دارااست یا این که قصد مسافرت به مناطقی با این آب و هوا را دارید، این کالا می‌تواند شایسته ترین گزینش شما باشد. این کرم پودر با ساخت پوششی مات و یکنواخت روی پوست و همینطور ماندگاری ۲۴ ساعته، یکی شایسته ترین هاست. به علاوه با آبرسانی که به پوست دارااست، طراوات آن را نگهداری می‌نماید.

کرم پودر Estée Lauder

این کرم پودر قابل به کار گیری برای همگی سنین می‌باشد. پوشانندگی خوب و ماندگاری خوب تا ۱۵ ساعت از خصوصیت های بارز آن بوده و در گرما و رطوبت میتواند ظواهر یکنواختی را که برای پوست تولید کرده، به خیر و خوبی محافظت نماید.

کرم پودر Makeup Forever
این کرم پودر برای پوست چرب آیتم ای بدون نقص بوده و یکی شایسته ترین انتخابها برای روزهای گرم سال قادر است باشد. ساخت پوشش یکنواخت و مات به روی پوست با ماندگاری بالا از خصوصیت های بارز آن میباشد.

کرم پودر Hourglass

این جنس با فرمولاسیون تازه حداکثر سازش را با پوست چرب و پوست های حساس داراست. پوشش سبکی به روی پوست تولید کرده و پوشانندگی قابل قبولی دارااست. به علاوه در تمام ارتفاع روز میتواند وضعیت یکنواختی خویش را نگهداری نماید.

آنچه در تعیین کرم پودر برای پوست چرب اهمیت دارااست، سازش آن با پوست میباشد. ماندگاری زیاد، پوشش دهی خوب و در اختیار گرفتن چربی از خصوصیت های مشترک همگی کرم پودرهای پوست چرب میباشد ولی اینکه کدامیک از آنان می‌توانند این مشخصات را بهتر نمایان نماید، بستگی به سازش آن با پوست شما دارااست.
 

  • ۹۸/۱۱/۲۷
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی