مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰


بهترین مارک کرم پودر
کرم پودر ها، بخش طلاق ناپذیر از فرآیندهای آرایشی بانوان به خصوص مادمازل های نقص‌ پسند میباشد و بازار امروز کشور‌ایران هم آکنده‌از کرم پودر های مارک تا تقلبی میباشد که خرید آن را برای اشخاص، طاقت فرسا مینماید. همواره پیشنهاد گردیده که کرم پودر های اصل را که آسیبی برای پوست ندارند، از مغازه های دارای اعتبار تنظیم کرده یا این که با دقت به گرانی بازار امروز اسباب و اثاث آرایشی کشور ایران، از دوستان خوب و آشنایان مقیم آن سوی مرز، درخواست خرید و ارسال فرآورده اصل فرمائید. در به کارگیری از کرم پودر ، مغایر تصور عموم، بایستی فاکتورهایی رعایت شود تا کرم پودر متناسب با بافت پوست و رنگ پوست تعیین شود تا ملازمت باشکوهی با استایل شما داشته باشد.

گزارش امروز روزنامه تخصصی مد و سبک معاش گران قیمت تهران، شما‌را با معیارهای  مهم در گزینش کرم پودر و اصولی که برای تعیین کرم پودر مطلوب با رنگ و بافت پوست نیاز دارید، آشنا می‌کند. چنانچه شما هم  تجربه  به کار گیری از کرم های مارک مثل کلینیک و لانکوم و استی لادر و شانل دارید، ایده ها و نگرش های خویش را با ما در بخش کامنت یا این که شبکه های گران‌قیمت تهران در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با ما یار و همدم باشید.

مسلما بخوانید: با نو ترین کرم پودر های دنیا آشنا شویم

کرم پودر خوب برای پوست خوب
اعتنا فرمائید که هر کرم پودری در بازار، مطلوب پوست شما وجود ندارد. حتی در صورتیکه شایسته ترین مارک باشد! تشخیص جور پوست شما، مبادرت اولیه برای خرید POWDER CREAM خوب میباشد. شما می بایست پوست خویش را به صدق بشناسید. شایسته ترین مشاور، کارشناس پوست شما میباشد خیر فروشنده مزون ها و آلبوم های اسباب و اثاث آرایشی سطح شهر! برای شناسایی گونه پوست، می بایست بدانید که کلا هر پوستی، یک کدام از این چهار طیف را مشتمل بر میگردد: یا این که نرمال میباشد. یا این که چرب میباشد. یا این که کم آب میباشد یا این که ترکیبی از این ها یعنی مختلط میباشد.

برای هر طیفی از پوست، کرم پودر منحصر به فرد داریم و درصورتی که شما پوست چرب داشته باشید و کرم پودر منحصربه‌فرد پوست کم آب به کارگیری فرمایید، بدون شک فیض لازم را نخواهید پیروزی. این طبقه بندی نیز مبتنی بر ترازو ترشح چربی پوست بوده که به آن سبوم گفته می گردد.

چنانچه پوست محکم دارید، پوست شما کم آب میباشد و کرم پودر منحصربه‌فرد پوست کم آب توصیه میشود.

در شرایطی که پوست شما درخشان میباشد و برق زدن در رخ شما محرز میباشد، پوست مرطوب دارید که بایستی از کرم پودر منحصربه‌فرد پوست چرب به کارگیری نمائید. لانکوم و مک و استی لادر، آیتم های خیر برای شما دارا‌هستند. ولی مثال های گیاهی اهل ایران نیز توصیه میشود.

مطلقا بخوانید: با لاکچری ترین مرکزها خرید تهران آشنا گردید

در‌صورتی‌که پوست شما در بخشی کم آب و قسمتی دیگر مرطوب و چرب میباشد و شاهد پوسته ریزی می باشید، پوست مختلط دارید که بایستی از کرم پودرهای مطلوب با پوست مختلط به کارگیری فرمایید. مارک های DIOR. LINGERIE  و TEINT، مورد های خیر برای اشخاصی میباشد که چنین بافت پوستی دارا‌هستند.

ساختار شیمیایی کرم پودر ها را مورد ها تحت تشکیل می‌دهد:

کرم پودر هایی که بر مبنای روغن و قابل انعطاف کننده ساخته میشود
         ”         که بر شالوده روغن ساخته میشود.
         ”         که بر شالوده تالک ساخته می‌گردد.
         ”         که بر شالوده مواد معدنی مثل میکا ساخت می‌شوند.
         ”         که مبنا ایجاد آن، آب با بافت کرمی میباشد.
         ”         که فاقد چربی میباشند.
         ”         که مبنی بر سیلیکون
         ”         که آب مقاوم به انتقال
با  این حالا، کرم پودر ها به ۷ نوع تقسیم بندی می گردند:

تولیدها مایع
تولیدها استیکی
تولید ها گیسو
تولیدات کوشن
تولیدات بی بی کرم
تولیدها سی سی کرم
تولیدات فومی
مسلما بخوانید :   نکات آرایشی ضروری که عروس خانم ها می بایست بدانند !
اعتنا فرمایید که ادغام کرم پودر ها با بیس های متفاوت با هم اشکالی  ندارد. ولی می بایست به ته رنگ پوست خویش و فرمولاسیون آن دقت نمائید تا کارکرد متناقض  نداشه باشند. برچسب روی کرم پودرها را همواره مطالعه فرمایید.

رنگ پوست خویش را شناسایی نمائید


گاها دیده می شود که بانوان، کرم پودری را تعیین کردند که تناسبی با تنالیه پوست نداشته و فرآورده آرایشی، جالب و ملیح وجود ندارد. تشخیص دسته پوست و ته رنگ پوست، هر دو اهمیت داراست. تشخیص ته رنگ پوست برای بانوانی که دارنده پوستی پر‌نور و سپید می باشند، اهمیت متعددی داراست. چرا‌که گزینش نوع نامناسب و تیره، رخ آنها را تصنعی خواهد کرد. تناژ رنگ هایی که معمولا در کرم پودرها به چشم میخورد، صورتی، کهربایی (رنگ زرد) و اما عاجی رنگ میباشد. زیرا بانوان خاورمیانه، اکثرا پوست سبزه دارا هستند، کرم پودر بژ، مورد خیر میباشد.

شاید سوال نمائید که چه‌طور ته رنگ پوست را تشخیص دهیم؟ کافی میباشد مچ دست خویش را تحت نوروروشنایی مهتابی سپید بگیرید. در صورتیکه رگ های دست شما، آبی رنگ بود، پوست سرد دارید و تگ رنگ پوست شما، PINK میباشد. براین اساس سراغ کرم پودرهایی بروید که با بدن صورتی، سازش دارااست. در شرایطی‌که رگ های دست شما سبز رنگ بود، بدن پوست شما گرم میباشد و سراغ رنگ  های بدن رنگ زرد بروید. اشخاصی که پوست سپید دارا‌هستند، رنگ عاجی برای تعیین کرم پودر را در حیث داشته باشند.

پس:

در صورتی‌که ته رنگ پوست شما، قرمز رنگ یا این که آبی‌رنگ یا این که صورتی میباشد، پوست سرد دارید. به عنوان مثال در‌صورتی‌که جواهرات سپید و نقره ای اضافه در استایل شما جلوه دارااست.
در‌حالتی که ته رنگ پوست شما به طلایی میزند یا این که هلویی میباشد، پوست گرم دارید. به عنوان مثال در‌صورتی‌که جواهرات و اکسسوری طلایی مطلوب شما میباشد.
در صورتیکه ته رنگ پوست شما ترکیبی از موردها بالا میباشد، پوست خنثی دارید.
کرم پودر هایی که چربی ندارند
در ایجاد کرم پودر ها معمولا از اسید چرب استعمال می گردد. ولی این اسید های چرب در دراز مقطع باعث انسداد منافذ پوستی گردیده و آکنه و جوش، یادگاری آنها روی پوست خواهند بود که مشکلاتی را برای پوست بانوان در سنین متعدد به ارمغان میاورد. پس در کرم پودرهایی که چربی ندارد، اسید چرب از پباده سازی فرمولاسیون حذف گردیده و استر جایگزین آن خواهد شد که برای همین شما با تیتر OIL FREE روی اکثری از کرم پودرها مواجه میشوید.

(شایسته ترین فونداسیون های MAC برای اشکال پوست ها که OIL FREE میباشد)

دقت داشته باشید که OIL FREE بودن تولیدات آرایشی هیچ ارتباطی به ترازو SPF ندارد. این دو مقوله از هم جداگانه میباشند.

کرم پودر های موثر مصرف روزمره
در حالتی که شما عادت دارید تا هر روز یا این که هفته ای چنددفعه از کرم پودر به کار گیری فرمائید، نکاتی را بایستی مد حیث قرار دهید تا جراحت نادر تری به پوست شما رسد. گزینش مدلی برای مصرف روزمره ، به محل معاش شما بستگی داراست. عزیزانی که در بخش ها شمالی و مرطوب می باشند، مدل کرم پودر آنها با اشخاصی که در بخش ها گرم سیر و کم آب راءس و استان های جنوبی معاش می نمایند، گوناگون میباشد و نگهداری های بهداشتی نیز فرق مینماید.

قطعا بخوانید: شایسته ترین کرم پودر ها برای پوست های چرب را بشناسیم

کرم پودر های روزمره بهتر میباشد که سبک باشد و از SPF ۱۵ تا ۳۰ برخوردار باشد تا از پوست در مقابل اشعه خورشید (UV) مراقبت نماید. کرم هایی که BB اسم دارا هستند یا این که BELMISH BLUM آیتم های خیر و خوبی می‌باشند. چرا؟ زیرا معمولا دربردارنده مرطوب کننده (HYDRATION)، پرایمر، ضد آفتاب و ترکیبات ANTI AGING  (ضد پیری) و آنتی اکسیدان بوده و از پوست در قبال آقتاب و کم آبی به خیر و خوبی نگهداری می‌نمایند. رنگدانه هایی که در کرم  بی بی موجود هست، از پوست شما در قبال عیوبی که روی پوست میباشد مثل آکنه و چروک های ریز، حفظ مینماید.

صد رد صد بخوانید :   یادگرفتن ماکیاژ و تکنیک های صحیح آراستن


معمولا در حالتی که دنبال کرم پودر روزمره می‌باشید و پوست شما دارنده جوش های رمز سیاه و ریز میباشد، کرم CC پیشنهاد  می‌گردد که فرقشان با کرم BB این میباشد که معیار رنگ دانه ها در آنان بیشتر بوده و اقتدار پوشانندگی بالا  (LONG WEARNING) دارا‌هستند و ماندگاری آنان نیز بهتر میباشد.  تفاوت به کارگیری از کرم CC را در عکس پایین که روی پوست رخ یک دختر ایرلندی آزمایش شده‌است مشاهده می‌کنید.

یک نقص‌ مستمر را رفع نمائید!
یک کدام از مشکلاتی که همواره یقه گیر بانوان در طول به کار گیری از کرم پودر میباشد، نخوابیدن محتویات گرم  پودر روی پوست فیس میباشد. برای حل این بحران، با پرایمر ها و فونداسیون ها صلح و دوستی فرمایید و اصول کارکرد آنها را فرا بگیرید. در گران قیمت تهران، مطالب متعددی در این زمینه درج شده میباشد.

یک زیرسازی خوب، پیرایش خوب را نوید میدهد. مطلقا قبلی از کرم پودر ها، از پرایمر ها استعمال فرمایید تا سطح ها ناهموار با ایراد و فرج را کاور کرده و دوام پیرایش و اقتدار ماندگاری آن را ارتقا دهد. زیرا از ذیل سازی خیر و خوبی به کار گیری نمیکنید و هنوز در این مورد مهارت کافی ندارید، کرم پودر روی پوست چهره شما، به نیکی قرار نمی گیرد. دقت داشته باشید که به کار گیری از مرطوب کننده به جای کرم پودر وقتی قابلیت و امکان دارااست که فرمولاسیون شیمایی آنها شبیه باشد. در غیر این رخ، به کارگیری از مرطوب کننده سبب ساز خواهد شد تا اصطلاحا کرم پودر روی پوست فیس شما، فرم خیر نگیرد.

بی تردید بخوانید: با شایسته ترین کرم پودر های مارک لانکوم آشنا شویم

دنبال شایسته ترین کرم پودر نباشید!


یکی‌از موضوعاتی که بانوان می بایست اعتنا داشته باشند ان میباشد که کرم پودر مثل هر مال آرایشی و بهداشتی و پوشیدنی، متناسب با سن و مال و وزن و نیازهای پوستی اشخاص ، پباده سازی و ایجاد می‌شود و هر شخص بایستی متناسب با نیاز خویش، دنبال مارک متناسب با بافت فیس و ته رنگ پوست و موضوعاتی که در اولِ گفتار به آن اشاره شد، باشد. در غیر این چهره، هزینه و عصر را هدر خواهد اعطا کرد. به این ترتیب، همانطور که شایسته ترین سبک  مدیریتی نداریم، شایسته ترین مال و شایسته ترین مارک کرم پودر هم نداریم.  کلیه چیز به نیاز شما بستگی داراست.

( کرم پودر شما هم می بایست متناسب با مال  و رنگ پوست شما باشد و هم تنالیته نیکی با پیرایش  صورت شما برقرار نماید)

در صورتی محصولی متناسب با پوست مامان یا این که همشیره شما میباشد، الزاما مطلوب پوست شما وجود ندارد. به دلیل آن که شاید پوست شما مختلط و پوست دیگر اعضای خانواده، کم آب باشد. برای سازش کرم پودر ها، به جای  این که دنبال شایسته ترین مارک باشید، دنبال شناسایی صحیح و درست متاع و رنگ و بافت و گنجایش های پوست خویش با مشورت کردن پزشک معالج کارشناس پوست باشید تا تبلیغات کرم پودر ها، شما‌را گمره نکند!

آیا کرم پودر ، راه‌حل  خیر و خوبی برای جای جوش  میباشد؟


مسلما نه. جوش، علیل یک علت میباشد. در صورتیکه شما به در‌پی عقب افتاده جسمی درمانی باشید و به علت کاری نداشته باشید، نقل اشخاصی میگردد که برای سردردهای پیاپی خویش، سرم و آمپول می‌زنند و تنها میوه میخورند! در حالی که شاید علت سردردهای پیاپی، عفونت دهن و دندان و خیلی مسایل دیگر  باشد. در جای جوش هم، بایدبه دنبال علت درمانی بود.  یکی‌از  از طریق های علت درمانی در حوزه پوست، اصطلاح سبک معاش و روی آوردن به رژیم غذایی سبز میباشد.

قطعا بخوانید: چه‌گونه جوش و لکوپیس رخ را با آرایش و پیرایش تمیز کنیم؟

با سبک معاش سبز (green life style) صلح و آشتی فرمایید. اذن دهید تا گیاهان و میوه ها و سبزی ها، جای شیرینی و نوشابه و فست فود را بگیرد. اذن دهید گیاهان دارویی اهل ایران، طب سنتی، نحوه های مراقبتی درمانی و مصرف خشکبار به جای سم سپید (قند)، وارد رژیم غذایی شما گردیده و تن را با این گیاهان و دم نوش ها،  پاکسازی فرمائید. جوش و آکنه ها و تیرگی فیس و گود افتادگی ذیل دیده و بخش اعظمی از مشکلاتی که آدم بعد از ظهر دیجیتال امروز با آن مواجه میباشد، با اصطلاح سبک معاش، قابلیت و امکان پذیر خواهدبود.

صد رد صد بخوانید :   پیرایش شما شخصیت تان را افشا می نماید !
حتتما بخوانید: با شایسته ترین ماسک های عسل آشنا گردید

از آهن و ویتامین D در رژیم غذایی به کار گیری نمائید تا به کرم پودر ها برای از در میان بردن آکنه و جوش رمز سیاه و ریز متوسل نشوید. فراموش نکنید که مصرف زیاد کرم پودر ، پوست شما‌را کهنه و کهن سال می نماید و زخم پذیری آن را ارتقا می‌دهد.
 

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی