مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک کرم پودر
شیوه به کارگیری از کرم پودر مک : کرم پودر مک این خصوصیت را دارااست که پوست شمارا یکپارچه و صاف نشان بدهد. پوشش دهی این کرم پودر، به شما امداد مینماید که ناهمواری‌های روی چهره چشم نشوند و بتوانید فیس خودتان را تغییر و تحول خاصی بدهید. این خصوصیت را برای خانم‌هایی که می خواهند به صورتشان مقداری شم و درخشندگی بیشتر نمایند، سفارش می کنیم. وضعیت مات فیس بعداز به کارگیری از کرم پودر مک به شما این قابلیت و امکان را می دهد که با دست گشوده، روی صورتتان آرایش و پیرایش نمائید. ولی لازمه کلیه اینها، به کارگیری درست و صحیح از این جز اساسی پیرایش میباشد. در صورتی شما دارید این مقاله را می خوانید، احتمالاً راجع‌به گزینش کرم پودر مطلوب داده ها کافی دارید. البته برای موعظه، بهتر میباشد کالا پوستتان را بدانید. کرم پودر برای پوست‌های چرب یا این که کم آب، مختلف میباشد. و ممکن میباشد کرمی که شما به کار گیری میکنید، برای دیگری مطلوب نباشد. و حواستان باشد که کرم پودر را متناسب با رنگ پوستتان تعیین نمائید.( درین تارنما همینطور گونه های بو ۲۱۲ نیز مو جود است )

بدن رنگ آرایشتان را پیشین از به کارگیری گزینش فرمائید. بدن رنگ کرم پودر مک شما نباید با سایر رنگ‌های آرایش و پیرایش شما گوناگون باشد. شما می بایست شیوه به کار گیری از کرم پودر مک را بدانید . یکدستی، کلید پیروزی در یک آرایش و پیرایش خوب و متناسب میباشد. بدین استدلال، طبیعی بودن پیرایش را هم بیش تر نمائید. قرار وجود ندارد بعداز پیرایش، غیر طبیعی به لحاظ برسید. زیرا این تصور تولید می گردد که اختلال مهمی را تحت آرایشتان پوشانده‌اید.

 

کرم پودر مک روی ناهمواری‌های پوست


 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمایید
 

یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت‌های یک کرم پودر خوب، پوشاندن عیب‌های چهره میباشد. در شرایطی‌که به آن‌ها بگوییم ناهمواری، شم بهتری نسبت بهشان خوا‌هیم داشت. پوست هر کسی، ممکن میباشد این برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها را داشته باشد. کرم پودر، برای پوشاندن و یک پارچه کردن سطح پوست چهره استعمال می گردد. عامل این که ستاره‌های سینما و جور‌های معروف، فیس صاف و یکدستی دارا‌هستند، استعمال درست از کرم پودر میباشد. شاید بعداز قرائت این گزاره، دیگر حسرت داشتن پوست ستارگان سینما را نداشته باشید. و شاید حتی صورت‌های بی عیب و نقص و به طور کاملً یکپارچه، مقداری غیرطبیعی به حیث برسند. مگر یک‌سری نفر در حوالی خودتان می شناسید که چنین پوست یک پارچه و آینه‌ای داشته باشند؟!

جای جوش‌ها و لک‌های روی صورتتان با کرم پودر مک، پوشیده میشود. به شرط این که نحوه درست به کار گیری از آن را بدانیم. آرایشی که زیبایی فیس را مراقبت مینماید و اذن میدهد جلوه بهتری داشته باشید.

 

قبلی از ضد آفتاب، کرم پودر مک بزنیم یا این که بعدش؟
شاید این سوال تمامی باشد. کرم پودر خودش قرار میباشد که عیب‌ها و لک‌های روی رخ ما‌را بپوشاند. و آفتاب خودش ادله خیلی از عیب‌های رخ میباشد. پس بهتر میباشد که بدون شکً همپا آن، ضد افتاب هم مصرف شود. گفته میشود که وجود ترکیبات معدنی مانند اکسید روی و تیتانیوم در کرم پودر، خواص ضد آفتاب به آن میدهد. ولی این خاصیتی وجود ندارد که بتوان روی آن اکانت کرد. در‌صورتی‌که بخواهیم فنی خیس سخن کنیم، Spf یک کرم پودر درحد ۸ تا ۱۰ کار می کند. البته درصورتی که قرار میباشد ضد آفتاب به کار گیری کنیم، بهتر میباشد کرم پودر را روی آن در اختیار بگذاریم.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که معمولاً ضد آفتاب پایانی لایه از همگی آرایش و پیرایش‌هاست. و چه‌گونه چنین پیشنهاد‌ای می کنیم؟ همانگونه که توضیح دادیم، خویش کرم پودر تا حدی خواص منعکس کننده فروغ و روشنایی خورشید را داراست. پس این نگرانی که ضد آفتاب روی فرنگی ترین لایه پوست قرار نگرفته، بی آیتم میباشد.

خویش کرم پودر قرار میباشد به طور، درخشندگی و شفافیت بیفزاید. و ضد افتاب، اذن نمی دهد که‌این خصوصیت خودش را نشان بدهد. بهتر میباشد که ضد آفتاب را بدور پلک‌ها و دیده‌ها به کارگیری نکنید. پوست این حیطه‌ها، حساس می‌باشند و ممکن میباشد سبب ساز سوزش شوند.

 

مجاز هستیم حسابی کرم پودر مک بزنیم؟
در یک آرایش و پیرایش خوب و مطلوب، قرار وجود ندارد خودمان را حسابی کرم مالی کنیم. مخصوصاً این که قرار میباشد صرفا عیب‌های صورتمان را با کرم  پودر بپوشانیم. بخش‌هایی از چهره که موقعیت سرخی یا این که تیرگی دارا هستند، در حق تقدم میباشند. مثل روی بینی، گوشه‌های بینی، سیرتکامل‌ها، بدور دهن و کناره دیده‌ها چنین رنگی دارا‌هستند. در صورتیکه پوستتان چرب میباشد، حتماً نباید زیاد از کرم پودر خویش روی صورتتان بمالید. مخصوصاً پوست‌های چرب که احتمال جوش زدن و وجود فرورفتگی و برجستگی روی آن بیش تر میباشد. طبیعی بودن آرایش و پیرایش و استعمال مطلوب از اثاثیه آرایشی را دور از شوخی بگیرید. غیر طبیعی شدن پوست، خیر صرفا به شما امداد نمی نماید، بلکه به دیگرافراد القا می‌کند که پوست شما عیب و خلل بدون شوخی داراست!

 

شیوه به کارگیری از کرم پودر برای پوشش فیس



ب

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی