مرجع رسمی مقالات لوازم آرایش

  • ۰
  • ۰

در اینجا ما طرز نهفته کردن جای جوش را با آرایش و پیرایش فراگیری می‌دهیم.

بهترین مارک کرم پودر

پیرایش فیس جوش دار
۱- در آغاز پوست رخ را با تونر غیر الکلی یا این که گلاب یا این که هر محلول تمیز کننده پوست که فاقد الکل باشد منزه نمایید تا منافذ پوست پاک شود.

۲- با تزکیه پوست و منافذ ان ممکن میباشد شم کم آبی در پوست چهره به شما دست دهد. مقداری کرم مرطوب کننده چای سبز یا این که عصاره درخت چایی یا این که استخودوس به صورتتان بزنید تا پوست تسکین و التیام یابد.

۳- نخست از یک کانسیلر با رنگ هماهنگ با پوستتان به کارگیری نمایید. پیش از به کارگیری از کانسیلر به‌این نکته دقت داشته باشید. در صورتی‌که برای پوشش جای جراحت و جای جوش کانسیلر به کارگیری م یکنید از کانسیلر های کرمی و بژ همرنگ پوست به صورتتان بزنید. البته در‌صورتی‌که جوش های قرمز‌رنگ و متورم بر پوست شما میباشد بایستی از کانسیلر هایی با قضیه سبز رنگ به کار گیری فرمائید. چون رنگ سبز، رنگ قرمز‌رنگ پوست را پوشش می‌دهد. اذن دهید تا کانسیلر بر پوست بنشیند.

۴- در حالتی‌که چهره شما جوش داراست از کرم پودر های اختصاصی گریم به کار گیری نکنید. البته برای پوشش جای جراحت های به یاد ماندنی و جای جوش می توانید از کرم پودر های مطلوب رنگ پوستتان استعمال فرمایید. برای پوست های جوش دار از کرم پودر های فاقد چربی و رقیق استعمال نمایید. انگشتان را بر پوست فشار ندهید چون پوست و محل جوش را ملتهب می‌کنید.

۵- در حالتی‌که نیاز بود مقداری پودر پنکیک هم به پوستتان بزنید. البته زیاده روی نکنید.

 

  • ۹۸/۱۲/۰۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی